پیام خانواده شهدای ترور کشور به مناسبت حملات تروریستی چابهار و راسک

13:46 - 17 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۶۷۳۴
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
پیام خانواده شهدای ترور کشور به مناسبت حملات تروریستی چابهار و راسک
خانواده شهدای ترور کشور به مناسبت حملات تروریستی چابهار و راسک پیامی را منتشر و تاکید کرد که تکرار این حملات در ماه‌های اخیر نمی‌تواند بی‌ارتباط با تحولات در غرب آسیا و تلاش دشمن برای فرار از بن‌بست باشد.

خبرگزاری میزان - خانواده شهدای ترور کشور (هابیلیان) در پی وقایع تروریستی تلخ بامداد پنجشنبه در شهر‌های چابهار و راسک، خانواده شهدای ترور کشور پیامی صادر کرد؛ متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حملات تروریستی بامداد پنجشنبه در شهر‌های چابهار و راسک و شهادت تعدادی از مدافعان امنیت کشور توسط مزدوران و ایادی دشمنان این مرز و بوم، موجب تالم خاطر همه مردم ایران به‌ویژه خانواده شهدای ترور کشور شد.

تروریست‌های اجاره‌ای و گوش‌به‌فرمان دشمن، این بار هم مانند گذشته که در اقدام‌های جنایت‌کارانه خود، شهروندان بی‌گناه را هدف حملات خود قرار می‌دادند، با خباثت اقدام به گروگان‌گیری از مردم مظلوم این استان کردند تا نشان دهند که برای تحقق اهداف نامشروع خود هیچ مرزی ندارند.

حملات تروریستی در استان سیستان‌وبلوچستان بدون تردید خواسته دشمنان این کشور است تا با گسترش آن مانع از شکوفایی و توسعه در این منطقه از کشور شوند؛ تکرار این حملات در ماه‌های اخیر نیز نمی‌تواند بی‌ارتباط با تحولات در غرب آسیا و تلاش دشمن برای فرار از بن‌بست باشد.

خانواده شهدای ترور کشور ضمن عرض تسلیت شهادت جمعی از رزمندگان غیور مدافع وطن در چابهار و راسک به رهبر معظم انقلاب اسلامی و خانواده شهدای این وقایع و عموم ملت ایران، از دستگاه‌های ذیربط انتظار دارد تا با اتخاذ تدابیر لازم مانع از تکرار چنین رخداد‌های تلخی در سیستان‌وبلوچستان عزیز شوند.

والسلام علیکم

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *