رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

قدردانی رئیس سازمان بازرسی از اقدام مقتدرانه، پرصلابت، قاطع و به موقع نیرو‌های مسلح در پاسخ به حمله رژیم اشغالگر قدس به کنسولگری ایران در دمشق

21:50 - 26 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۸۰۷۹
قدردانی رئیس سازمان بازرسی از اقدام مقتدرانه، پرصلابت، قاطع و به موقع نیرو‌های مسلح در پاسخ به حمله رژیم اشغالگر قدس به کنسولگری ایران در دمشق
رئیس سازمان بازرسی کل کشور از اقدام مقتدرانه، پرصلابت، قاطع و به موقع سپاه پاسداران در پاسخ به حمله رژیم اشغالگر قدس به کنسولگری ایران در دمشق قدردانی کرد.  

خبرگزاری میزان - طبق گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، خدائیان در اولین نشست سراسری تبیین سیاست‌ها، راهبرد‌ها و برنامه‌های سازمان بازرسی کل کشور در سال ۱۴۰۳، از اقدام مقتدرانه، پرصلابت، قاطع و به موقع نیرو‌های مسلح به خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیات «وعده صادق» در پاسخ به حمله رژیم اشغالگر قدس به کنسولگری ایران در دمشق تقدیر و تشکر کرد.

وی گفت: رژیم اشغالگر قدس بیش از ۷۰ سال ملتی را از سرزمین آبا و اجدادی خود بیرون رانده و حتی بار‌ها به اردوگاه‌های اجباری هم که برای این مردم ایجاد شده حمله کرده و دست به قتل عام زده است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه بعد از طوفان الاقصی هیچ جنایتی نیست که این رژیم غاصب  به آن دست نزده باشد، تصریح کرد: این رژیم منحوس، نسل کشی، جنایت جنگی و جنایت علیه حقوق بشر را مقابل دیده‌گان سازمان‌های بین المللی که فقط نظاره گر هستند و اقدامی نمی‌کنند، انجام داده است؛   چرا که این سازمان‌ها دست نشانده حکومت‌هایی هستند که برای سایر انسان‌ها ارزش قائل نیستند.

 خدائیان با اشاره به حمایت آمریکا از اقدامات ددمنشانه رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین گفت: آمریکا که بار‌ها با حربه حقوق بشر سایر حکومت‌ها را تهدید کرده، در مقابل اقدام ضد حقوق بشر رژیم اشغالگر قدس اقدامی انجام نداده و حتی حمایت نیز می‌کند.

رئیس سازمان بازرسی ادامه داد: در طول سال‌های اشغال فلسطین از سوی رژیم غاصب صهیونیستی، ده‌ها قطعنامه علیه اسرائیل به تصویب رسیده که به هیچ یک از این قطعنامه‌ها عمل نشده است، حتی در مورد قطعنامه‌ای که در خصوص آتش بس حمله به غزه به تصویب رسید هم هیچ اقدامی انجام نشد.

وی در ادامه با محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی علیه اماکن دیپلماتیک ایران در سوریه گفت: مطابق قوانین، اماکن کنسولی و دیپلماتیک از مصونیت برخوردار بوده و تحت حمایت کنوانسیون‌های سال ۱۹۶۱ و ۱۹۶۳ وین قرار دارند. مصونیت این اماکن به شکلی است که حتی اگر بین کشور متبوع آن اماکن و کشور پذیرنده درگیری و جنگ صورت بگیرد باز هم از مصونیت برخوردار هستند، ولی رژیم جعلی صهیونیستی به کنسولگری ایران حمله می‌کند و ایران در مقابل به سازمان ملل و شورای امنیت اعتراض می‌کند، ولی هیچ اقدامی صورت نمی‌گیرد.

وی در پایان مجددا از سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای این اقدام به موقع و حماسی خود در پاسخ به اقدامات رژیم متجاوز و کودک کش صهیونیست تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *