رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

خیران زنجانی ۱۳ میلیارد تومان کمک نقدی برای آزادی زندانیان اهدا کردند

15:26 - 12 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۱۰۵۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
خیران زنجانی ۱۳ میلیارد تومان کمک نقدی برای آزادی زندانیان اهدا کردند
رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: خیران زنجانی ۱۳ میلیارد تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد مالی کمک کردند که این مقدار نسبت به سال گذشته رشد ۳۸ درصدی داشته است.

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین علی فرجی برحق در جلسه ستاد دیه استان زنجان، ضمن تقدیر از مردم و خیرین استان زنجان در راستای مشارکت جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد مالی افزود: در بازه زمانی ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ تا ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ خیرین استان مبلغ ۱۳ میلیارد تومان کمک کردند که این مبلغ نسبت به مشابه سال گذشته ۳۸ درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به اینکه از مجموع ۱۱۷ زندانی مشمول برای کمک با ۳۳ میلیارد تومان بدهی در این بازده زمانی که بیشترین کمک‌ها در ماه رمضان بود، تاکنون ۵۴ نفر آزاد شدند و البته کمک‌های خیرین ادامه دارد امیدواریم تا ۱۵ اردیبهشت که این پویش ادامه دارد، شاهد آزادی تعدادی دیگر از زندانیان مشمول باشیم.

رئیس کل دادگستری زنجان با بیان اینکه در برگزاری این پویش تلاش‌های زیادی انجام شد که در این میان باید از اقدامات صدا و سیمای مرکز زنجان که نقش زیادی در اطلاع رسانی و جمع آوری کمک‌های مردمی داشتند تقدیر کرد، اظهار داشت: مردم خیر  استان با این کمک‌های مالی یک کار خداپسندانه و بزرگی انجام دادند که شایسته تجلیل و احترام هستند.

حجت الاسلام والمسلمین فرجی برحق با اشاره به اینکه  بررسی وضعیت پرونده‌های محکومان مالی که در زندان هستند باید مورد توجه مسئولین امور زندان و قاضی ناظر زندان قرار گیرد، گفت: باید برای کمک به زندانیان مشمول، ابتدا آماری از تعداد مشمولین برای کمک مالی داشته باشیم تا بعد برنامه ریزی برای کمک داشته باشیم که این امر هم مورد عنایت دست اندرکاران قرار گیرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *