رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مشکلات ۱۷ واحد تولیدی، صنعتی و کشاورزی در کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری استان اردبیل رسیدگی شد

18:43 - 12 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۱۰۹۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مشکلات ۱۷ واحد تولیدی، صنعتی و کشاورزی در کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری استان اردبیل رسیدگی شد
معاون قضایی رئیس کل و رئیس کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان اردبیل اعلام کرد که امروز به مشکلات ۱۷ واحد تولیدی، صنعتی و گردشگری در موضوعات مختلف رسیدگی شده و تصمیمات لازم مقتضی برای رفع آنان اتخاذ شد.

خبرگزاری میزان - اولین جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری در سال ۱۴۰۳ با حضور معاون قضایی رئیس کل و رئیس کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان اردبیل، دادستان مرکز استان، معاون قضایی رئیس کل دادگستری، رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرستان، بازرس کل استان و جمعی از مدیران و مسئولان مربوطه در محل اتاق بازرگانی برگزار شد.

یوسف خدادادی معاون قضایی رئیس کل و رئیس کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان در مورد این جلسه گفت: امروز به مشکلات ۱۷ واحد تولیدی، صنعتی و گردشگری در موضوعات مختلف رسیدگی شده و تصمیمات لازم مقتضی برای رفع آنان اتخاذ شد.

وی افزود: دستگاه قضایی استان پیرو سیاست‌های کلی نظام و تأکید مقام معظم رهبری در بحث حمایت از تولید و اشتغال به صورت جدی به این موضوع ورود پیدا کرده و الحمدالله توانسته است با ایجاد سازکار‌های مناسب و هماهنگی و همکاری مابین مجموعه‌های دخیل، زمینه‌های سرمایه گذاری بیش از پیش در استان را فراهم آورد.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان اردبیل تصریح کرد: دستگاه قضایی استان با نگاه حمایتی به بحث اشتغال، تولید و سرمایه گذاری ورود پیدا کرده است و در این مسیر با هرگونه سهل انگاری، مانع تراشی و سنگ اندازی از سوی مسئولان و مدیران تصمیم گیر، مطابق قانون با متخلفان برخورد می‌کند.

در این جلسه مشکلات یک تالار و رستوران، یک واحد تولید الکل صنعتی، یک مرزعه پرورش گل محمدی، یک واحد تولید فرآورده‌های سیب زمینی، واحد تولیدی اتیکس سفال، یک مرزعه کشت زعفران، یک واحد مرغداری، یک واحد تولید فرآورده‌های های لبنی، واحد تولید پوشاک، شرکت بازرگانی الشاد، واحد تولیدی تسنیم نوش، شرکت ره توریست خلخال، یک مجتمع گردشگری، واحد صادرات عسل باغرود، یک مجتمع خدماتی- رفاهی و مجتمع تصویر گران صدر اشراق رسیدگی شد.

 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *