یک واحد تولیدی با حمایت دادگستری استان یزد پس از ۱۰ سال به چرخه تولید بازگشت

12:11 - 11 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۱۱۵۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
یک واحد تولیدی با حمایت دادگستری استان یزد پس از ۱۰ سال به چرخه تولید بازگشت
رئیس کل دادگستری استان یزد از احیا و راه اندازی مجدد مجتمع نان صنعتی میبد پس از ۱۰ سال تعطیلی خبر داد.

خبرگزاری میزان – غلامعلی دهشیری در آیین راه اندازی مجدد مجتمع نان صنعتی میبد با حضور استاندار، نماینده مردم میبد در مجلس و اعضای ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی استان یزد، اظهار کرد: پرونده این مجتمع به علت بدهکاری در اداره ورشکستگی و امور تصفیه دادگستری مطرح و با توجه به اهمیت موضوع با مدیریت موضوع به گونه‌ای عمل شد تا این مجتمع عظیم که از دستگاه‌های مدرن دنیا برخوردار است به چرخه تولید بازگردد.

وی افزود: با طرح مشکلات این مجتمع در ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، یک سرمایه گذار جدید جذب و تلاش شد تا با مدیریت جدید و حمایت‌هایی صورت گرفته، این مجتمع پس از ۱۰ سال تعطیلی احیا شده و به چرخه تولید بازگردد.

رئیس کل دادگستری استان یزد تاکید کرد: مجتمعی که می‌تواند روزانه تا ۳۰ تن آرد را به بیش از ۴۰ نوع نان و شیرینی تبدیل کند نباید دچار رکود شود.

دهشیری بیان کرد: دستگاه قضایی در راستای گره‌گشایی و مانع زدایی از مشکلات واحد‌های صنعتی و تولیدی، ورود جدی داشته و مسائل و مشکلات این حوزه را به صورت میدانی مورد بررسی قرار می‌دهد.

رئیس کل دادگستری استان یزد، همجنین تاکید کرد: گرچه رسالت اصلی دستگاه قضایی فصل خصومت و احقاق حق است، اما با توجه به اهمیت بحث تولید و اشتغال در کاهش برخی از جرایم و آسیب‌های اجتماعی، دادگستری برای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مصمم است و اهتمام ویژه دارد.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستر احیا

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *