رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

میز خدمت ثابت مسئولان قضایی دادگستری استان در مصلی امام خمینی (ره) شهر ایلام برگزار شد

13:19 - 08 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۰۲۱۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
میز خدمت ثابت مسئولان قضایی دادگستری استان در مصلی امام خمینی (ره) شهر ایلام برگزار شد
میز خدمت مسئولین قضایی دادگستری استان ایلام در مصلی شهر ایلام برگزار و به درخواست‌های حقوقی و قضایی ۱۳ نفر از مراجعان رسیدگی شد.

خبرگزاری میزان - میز خدمت ثابت پس از نماز جمعه این هفته با حضور عمران علی‌محمدی رئیس کل دادگستری ایلام و سایر مسئولین دستگاه قضایی استان در مصلی شهر ایلام برگزار شد.

در راستای تکریم ارباب رجوع و ارتباط آسان مردم با مسئولین قضایی و تحقق دستورات ریاست قوه قضاییه مبنی بر حضور مقامات قضایی در مساجد و ملاقات بی واسطه با مردم، میز خدمت مسئولین قضایی دادگستری استان ایلام در مصلی شهر ایلام برگزار شد.

در این دیدار مردمی بیش از ۱۳ نفر از مراجعین با رئیس دستگاه قضایی استان دیدار و درخواست‌ها ومشکلات خود را با ایشان درمیان گذاشتند.

عمران علی محمدی پس از شنیدن درخواست مراجعین دستورات لازم را جهت رسیدگی به واحد‌های ذیربط صادر کرد.

رئیس کل دادگستری استان ایلام در حاشیه این دیدار مردمی اظهار کرد: عمل به دستورات ریاست قوه قضاییه مبنی بر لزوم حضور مسئولین قضایی در مساجد و دیدار بدون واسطه با مردم به اشکال مختلف و اجرای سیاست‌های ابلاغی دستگاه قضایی در خصوص تکریم ارباب رجوع و تسریع در رسیدگی به مشکلات مردم، از مهم‌ترین اهداف برگزاری میز خدمت دستگاه قضایی در مساجد و نماز‌های جمعه در استان است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *