اکران و بررسی ۲ فیلم کوتاه در فرهنگسرای رسانه/ کریم جوانشیر مهمان «فیلم گفتگو» شد

11:35 - 27 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۶۸۹۳
فرهنگسرای رسانه ۲ فیلم کوتاه «اسکان موقت» و «موجز» از ساخته‌های مصطفی جانباز را در قالب ویژه برنامه «فیلم گفتگو» اکران و بررسی می‌کند.

- «فیلم گفتگو» ویژه برنامه سینمایی فرهنگسرای رسانه است که به نقد و بررسی مهم‌ترین آثار سینمایی ایران و جهان می‌پردازد. در این سلسله جلسات، فیلم‌های منتخب اکران شده و با حضور منتقدین سینمایی نقد و بررسی می‌شوند.

جدیدترین قسمت از ویژه برنامه «فیلم گفتگو»، اختصاص به اکران، نقد و بررسی ۲ فیلم کوتاه «اسکان موقت» و «موجز» ساخته مصطفی جانباز دارد.

در این ویژه برنامه پس از نمایش این دو فیلم کوتاه، جلسه پرسش و پاسخ با حضور عوامل این ۲ فیلم و جمعی از هنرمندان و اهالی رسانه برگزار می‌شود. کریم جوانشیر کارشناس هنر‌های دراماتیک مهمان ویژه این نشست بوده و این ۲ اثر را نقد و بررسی می‌کند. هم‌چنین علیرضا رحیم بصیری به عنوان کارشناس مجری این برنامه حضور دارد.

فیلم کوتاه «اسکان موقت» به کارگردانی مصطفی جانباز محصول سال ۱۳۹۹ است. این اثر سینمایی برگرفته از روایتی واقعی از زلزله سر پل زهاب در سال ۱۳۹۶ و آسیب‌های روحی یک پدر و دختر بعد از وقوع زلزله است.

فیلم «موجز» ساخته مصطفی جانباز محصول سال ۱۴۰۰ است. این فیلم سینمایی یک ملودرام اجتماعی را به تصویر کشیده است که تفاوت دو نسل در مواجه با عشق و خانواده را نشان می‌دهد.

براساس این گزارش، ویژه برنامه «فیلم گفتگو» روز شنبه ۳۰ بهمن ماه از ساعت ۱۸ الی ۲۰ با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در سالن یونس شکرخواه فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود. حضور برای عموم بلامانع است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *