گنجینه محتوایی علمی‌ و فرهنگی به‌روزرسانی می‌شود

16:42 - 23 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۲۹۰۴
گنجینه محتوایی علمی‌ و فرهنگی به‌روزرسانی می‌شود
مدیرعامل انتشارت علمی‌ و فرهنگی در ویژه‌برنامه نمایشگاه کتاب شبکه سه با بیان اینکه گنجینه علمی‌ و فرهنگی افتخار انتشار بیش از ۴ هزار کتاب را دارد، گفت: ما در این انتشارات محتوا‌های فاخر را در اختیار داریم که درحال به‌روزرسانی آن‌ها هستیم.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام ارتباطات و امور بین‌الملل انتشارات علمی‌وفرهنگی؛ قاسم صفایی‌نژاد مدیرعامل انتشارت علمی‌وفرهنگی در برنامه باغ کاغذی شبکه سه به‌صورت زنده مهم‌ترین کتاب‌های انتشارات علمی‌وفرهنگی را معرفی کرد.

صفایی‌نژاد با بیان اینکه بیش از ۴ هزار کتاب طی سال‌ها توسط انتشارات علمی‌وفرهنگی روانه بازار نشر شده است، گفت: آثار منتشر شده در انتشارات علمی‌وفرهنگی بخشی از خاطره فرهنگی ایرانیان است.

او این انتشارت را برندی خوش‌نام در خاطره ایرانیان دانست و ادامه داد: گنجینه‌ای از محتوا‌های ناب و فاخر در انتشارات علمی‌وفرهنگی وحود دارد که البته این گنجینه نیازمند روزآمد است که در دوره جدید فعالیت‌ها درحال طراحی این اقدامات گفتنی است؛ انتشارات علمی‌وفرهنگی با ۳۲۰ عنوان کتاب که ۱۲ عنوان آن چاپ اول و در موضوعات فلسفه، تاریخ، تاریخ تحلیلی، ادبیات داستانی، سیاست، سینما، نمایشنامه، هنر و مدیریت است و برای اولین‌بار در سی و پنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود، پا به این رویداد مهم گذاشته است و در راهرو ۱۵ شبستان مصلی میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *