رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی: باید با قاچاق سوخت و مواد مخدر قاطعانه برخورد شود

13:58 - 11 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۰۸۲۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی: باید با قاچاق سوخت و مواد مخدر قاطعانه برخورد شود
رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی گفت: از آن‌جا که مبارزه با مواد مخدر و سوخت بسیار پرهزینه است، پس باید قاطعانه و با اقتدار برخورد کنیم و در ایست و بازرسی‌ها بیش از پیش نظارت و کنترل صورت گیرد.

خبرگزاری میزان - در دیدار فرماندهی مرزبانی استان خراسان جنوبی وهیئت همراه که به منظور تبریک انتصاب رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی صورت گرفت، مسائل مربوط به مرزبانی و اقدامات انجام شده مطرح گردید و فرماندهی مرزبانی با رئیس کل دادگستری استان به گفت‌وگو پرداختند.

محمدجعفر عبدالهی رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی در این دیدار گفت: امنیت، اقتدار و عزتی که امروزه در نظام جمهوری اسلامی حاکم است مرهون زحمات و مجاهدت‌های نیرو‌های مسلح و مدیران این نظام است.

رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی بیان داشت: ما در صیانت و حراست از مرز‌ها هیچ گونه مماشاتی با دشمنان نداریم و با اقتدار اجازه جولان به معاندین را نخواهیم داد و پاسبان عزت و اقتدار نظام و رهبری خواهیم بود.

 عبدالهی با اشاره به لزوم حراست و حفاظت الکترونیکی از مرز‌ها افزود: زیرساخت‌ها و تجهیزات الکترونیکی نباید دارای نقص باشد تا کنترل مرز‌ها دقیق رصد شود و این نظارت باید توسط نیروی انسانی مجرب و متعهد صورت بگیرد.

وی ادامه داد: در مبارزه با قاچاق سوخت و قاچاق مواد مخدر که امری بسیار پرهزینه است باید با اقتدار و قاطع برخورد کنیم، در ایست و بازرسی‌ها بیش از پیش نظارت و کنترل صورت پذیرد و در این رابطه دادگستری استان حامی و پشتیبان قاطع نیرو‌های مسلح و مرزبانان خواهد بود.

در پایان دیدار، رئیس کل دادگستری استان از زحمات و تلاش‌های خستگی ناپذیر نیرو‌های مسلح و مرزبانان نظام جمهوری اسلامی ایران تقدیر کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *