در ادامه حضور مسئولان قضایی فارس در جمع مردم؛

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس در مصلی نماز جمعه شهر داریون با مردم دیدار کرد

19:02 - 28 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۳۷۸۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس در مصلی نماز جمعه شهر داریون با مردم دیدار کرد
در ادامه حضور مسئولان قضایی فارس در جمع مردم، دادستان مرکز استان فارس و ۸ نفر از معاونین دادسرای شیراز با مردم دیدار کردند.

خبرگزاری میزان - همزمان با دهه کرامت و با حضور دادستان مرکز استان فارس و ۸ نفر از معاونین دادسرای شیراز، دیدار عمومی مسئولان قضایی در مصلی نماز جمعه شهر داریون برگزار شد.

در این دیدار عمومی که پس از اقامه نماز جمعه این شهر برگزار شد؛ دادستان مرکز استان ضمن بررسی درخواست‌های حقوقی و قضایی ۷۰ نفر از مراجعان با رعایت حفظ حقوق طرفین دعاوی در پرونده، دستورات پیگیری صادر کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس با بیان اینکه ملاقات عمومی و حضور در جمع مردم از برنامه‌های محوری دستگاه قضا در اجرای سند تحول و تعالی قوه قضائیه است گفت: مسئولان قضایی در همه رده‌های قضایی علاوه بر پذیرش هفتگی مراجعان در دفاتر کاری خود، حضور برنامه ریزی شده در مجامع عمومی از جمله مصلی‌های نماز جمعه، مساجد و اماکن مذهبی را در دستور کار دارند.

سید مصطفی بحرینی با اشاره به اینکه رئیس قوه قضائیه و دادستان کل کشور همواره بر حضور به دور از تشریفات مسئولان قضایی در بین مردم تاکید دارند گفت: دسترسی آسان مردم به مسئولان بخصوص متولیان امور قضایی مزایای فراوانی دارد که از جمله آن پیشگیری از مفسده‌ها و دریافت بازخورد‌های اجتماعی از تصمیمات اتخاذ شده و نیز پیگیری حقوق و مطالبات عمومی است.

وی افزود: نحوه ارتباط دادستان‌ها و سایر مسئولان قضایی با مردم و بازخورد تکریم ارباب رجوع در حوزه‌های قضایی از جمله شاخص‌های ارزیابی مدیران قضایی در استان است و این موضوع از زمان ابلاغ سند تحول قوه قضاییه با نظارت و حساسیت بیشتر در دستور کار قرار دارد.

وی همچنین خاطر نشان کرد: برنامه حضور مسئولان قضایی در حوزه‌های استحفاظی شیراز ادامه خواهد داشت و پیش از حضور در هر یک از حوزه‌های اطراف شیراز زمان و مکان برگزاری دیدار‌های عمومی و ملاقات‌های چهره به چهره به صورت محلی اطلاع رسانی می‌شود.

شایان ذکر است مسائل و مشکلات عمومی شهر و منطقه داریون در جلسه مشترک دادستان و معاونین با حضور مسئولین ادارات و نهاد‌های محلی در دفتر امام جمعه قبل از حضور در محل برگزاری نماز مورد بررسی و تبیین قرار گرفت و مقرر شد با همکاری دستگاه‌های متولی، مجری و ناظر مورد پیگیری قرار گیرد. 

امام جمعه منطقه نیز با بیان اینکه حضور میدانی مسئولین و دیدار و ملاقات با مردم و بررسی مسائل مربوطه موجبات رضایت مندی و جلب اعتماد عمومی را فراهم مینماید، از حضور دادستان و معاونین و پیگیری مطالبات مردم قدر دانی کرد. 

شهر داریون در ۳۶ کیلومتری شمال شرق شیراز واقع شده است که در در تقسیمات کشوری زیر مجموعه بخش مرکزی شیراز قرار دارد.

 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *