رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی
گفت‌وگو|

برادر شهید ترور: منافقین باید تقاص اعمال خود را در پیش‌گاه مردم ایران پس بدهند

7:45 - 16 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۰۸۸۶
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
برادر شهید ترور: منافقین باید تقاص اعمال خود را در پیش‌گاه مردم ایران پس بدهند
برادر شهید شفیعی با تاکید بر اینکه منافقین باید پس از محکومیت به ایران مسترد شوند، گفت: اعضا و سران این گروهک تروریستی باید تقاص اعمال خود را در پیش‌گاه مردم مظلوم ایران بدهند.

دادگاه رسیدگی به اتهام‌های ۱۰۴ نفر از اعضای گروهک تروریستی منافقین و همچنین ماهیت این سازمان به‌عنوان یک شخصیت حقوقی در شعبه یازدهم دادگاه کیفری استان تهران در جریان است.

گروهک تروریستی منافقین از خرداد ۱۳۶۰ به‌صورت رسمی عملیات مسلحانه و ترور را برای مقابله با انقلاب اسلامی برگزید و در طول این سال‌ها دست به جنایت‌های زیادی در حق مردم ایران زده است.

در این رابطه برادر شهید محمود شفیعی، از شهدای ترور کشور در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان، درباره واقعه ترور برادر خود به دست گروهک تروریستی منافقین، گفت: برادرم مسئول بسیج اقتصادی منطقه دو تهران بود و در ساعت پنج صبح هنگام تردد در خیابان شادمان در منطقه ستارخان به دست عوامل منافقین ترور شد.

شفیعی با اشاره به اینکه منافقین با بستن خیابان پس از شناسایی کامل برادرم عملیات تروریستی خود را اجرا کردند، اظهار کرد: آن‌ها دو گروه موتورسوار بودند.

وی با بیان اینکه منافقین پیش از ترور برادرم نامه‌های تهدیدآمیز زیادی را به خانه پدرم فرستاده بودند، توضیح داد: در آن نامه‌ها هم پدرم و هم دیگر اعضای خانواده از جمله برادرم به ترور تهدید شده بودند.

وی می‌گوید: من در زمان ترور برادرم در جبهه کردستان مشغول خدمت بودم.

برادر شهید ترور در بخشی دیگر با بیان اینکه انتظار دارم این افراد پس از محکومیت به ایران مسترد شوند، تاکید کرد: سرکرده‌های گروهک باید در ایران مجازات شوند.

شفیعی با اشاره به اینکه ما از پلیس بین‌الملل و دادگاه لاهه می‌خواهیم که در این زمینه به ما کمک کنند، گفت: منافقین باید تقاص اعمال خود را نه در اروپا که در پیش‌گاه مردم مظلوم ایران بدهند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *