دادستان مرکز استان کرمان: باید از ظرفیت شرکت‌های بومی جهت استانداردسازی استفاده کرد

15:35 - 21 آذر 1402
کد خبر: ۴۷۴۸۹۲۲
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دادستان مرکز استان کرمان: باید از ظرفیت شرکت‌های بومی جهت استانداردسازی استفاده کرد
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان بر استفاده و بهره‌گیری از ظرفیت شرکت‌های بومی جهت استانداردسازی آسانسور‌های ساختمان قدیمی بیمارستان شهید باهنر تأکید کرد.

خبرگزاری میزان - مهدی بخشی در جلسه با رئیس بیمارستان باهنر با اشاره به پلمب آسانسور‌های ساختمان قدیمی بیمارستان شهید باهنر به دلیل عدم اقدام به‌موقع جهت استاندارد‌سازی و معرفی این نهاد به مرجع قضایی بیان کرد: سازمان استاندارد در جایگاه حاکمیتی، نظارت بر استاندارد کالا و خدمات را بر عهده دارد و برون سپاری کار نظارتی بازخورد و نتیجه خوبی به دنبال نخواهد داشت.

وی با تأکید بر استفاده و بهره گیری از ظرفیت شرکت‌های بومی جهت استانداردسازی آسانسور‌ها عنوان کرد: متأسفانه شرکت‌های طرف قرارداد با اداره استاندارد تهرانی هستند و این باعث شده پاسخگویی به مردم کرمان مطلوب و با سرعت انجام نشود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان بیان کرد: ما با نظارت به هیچ وجه مخالف نیستیم و اقدام اداره استاندارد قابل تقدیر است لیکن تدبیر نیز مطلبی دیگر است که خصوصا در اماکنی که مثل بیمارستان‌ها خدمت عمومی ارائه می‌کنند باید مد نظر باشد تا وقفه در کار مردم ایجاد نشود و رضایتمندی بیشتر مردم را در پی داشته باشد.

نتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *