۸۵۰ بسته نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان زندانیان نیازمند استان کرمان توزیع شد

18:43 - 04 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۶۲۶۱
دسته بندی: قضایی ، دادگستری
۸۵۰ بسته نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان زندانیان نیازمند استان کرمان توزیع شد
رئیس کل دادگستری استان کرمان از اهدای ۸۵۰ بسته آموزشی شامل کیف و نوشت‌افزار به دانش‌آموز زندانیان نیازمند در شهر کرمان خبر داد.

خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابراهیم حمیدی، رییس کل دادگستری استان کرمان در آیین توزیع بسته‌های آموزشی به دانش آموزان زندانیان نیازمند به‌مناسبت بازگشایی مدارس، گفت: این اقلام در مجموع به ارزش سیزده میلیارد ریال و با مشارکت و همکاری خیرین و نیکوکاران کرمانی، انجمن حمایت از زندانیان استان کرمان، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تهیه شده است و از امروز در اختیار فرزندان مددجوی زندانیان قرار می‌گیرد.

وی ضمن تشکر از انجمن حمایت از زندانیان استان کرمان و خیرین، افزود: انجمن حمایت از زندانیان نیازمند در کنار توجه به مسائل معیشتی، بهداشتی، در جهت توانمند سازی و اشتغالزایی سرپرستان خانواده‌های مددجویان تمرکز کرده است. 

وی بر توجه به مسائل آموزشی و تعلیم و تربیت دانش آموزان بی بضاعت تاکید کرد و گفت: حمایت و تامین مایحتاج تحصیل در ابتدا و در طول سال تحصیلی از دانش آموزان مددجویان زندانی بی‌بضاعت موجب افزایش کیفیت تحصیل، تامین و تضمین کیفیت آموزشی آنان می‌شود و خوشبختانه در سنوات قبل شاهد کسب مدارک و اخذ رتبه‌های عالی در کنکور سراسری از سوی این قشر از دانش آموزان بوده ایم. 

رئیس کل دادگستری استان کرمان، بیان کرد: امیدوارم که خانواده مددجویان قدردان زحمات خیرین و نیکوکاران باشند و فرزندان این خانواده‌ها بتوانند در آینده افراد تحصیلکرده ومفیدی برای کشور عزیزمان باشند.

در ابتدای جلسه پرویز سلیمانی، مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان نیازمند گزارشی از آخرین وضعیت خانواده‌های زندانیان نیازمند در شهر کرمان ارایه کرد و گفت: به‌مناسبت بازگشایی مدارس تعداد ۸۵۰ عدد کیف به همراه تعدادی دفتر، خودکار، مداد و جعبه رنگ و... به فرزندان دانش مقاطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان زندانیان کرمان اهدا شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *