مسئولان قضایی دادگستری استان زنجان از استخر مجموعه ولیعصر (عج) بازدید کردند

8:34 - 09 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۰۲۲۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مسئولان قضایی دادگستری استان زنجان از استخر مجموعه ولیعصر (عج) بازدید کردند
مسئولان قضای دادگستری استان زنجان امروز از وضعیت ساخت‌وساز استخر مجموعه ولیعصر(عج) بازدید کردند.

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین علی فرجی برحق در حاشیه بازدید از وضعیت ساخت‌وساز استخر مجموعه ولیعصر(عج) اظهار کرد: این بازدید در راستای پیگیری مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی انجام شد.

 رئیس کل دادگستری استان زنجان بیان کرد: استخر ولیعصر (عج) زنجان چندین سال است که به‌دلیل استفاده بی رویه و عدم رسیدگی در سال‌های قبل متحمل هزینه بالایی شده و به حالت تعطیل در آمده است.

مسئولین ورزش استان زنجان در تلاش هستند تا با جذب اعتبار لازم این استخر دوباره شروع به کار کرده و در خدمت جامعه توان یابان استان قرار بگیرد.

بازدید مسئولان قضایی شهرستان خدابنده از کارخانه آریا رنگ

علی افشاری گفت: به منظور بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی خدابنده به همراه دادستان شهرستان از شرکت آریا رنگ بازدید به عمل آمد.

رئیس کل دادگستری شهرستان خدابنده افزود: تلاش حوزه قضایی شهرستان خدابنده در راستای تحقق سیاست‌های ابلاغی رئیس قوه قضاییه در حمایت از واحد‌های تولید و رفع موانع در سال جدید مضاعف خواهد بود.

وی با بیان اینکه بازدید میدانی از واحد‌های تولیدی که با مشکلاتی مواجه هستند در پیگیر‌ی و رفع موانع بسیار موثر است، ادامه داد: در جهت حمایت همه جانبه از واحد تولیدی دادگستری شهرستان به وظیفه قانونی خود عمل خواهد کرد.

انتهای پیام/ 


برچسب ها: زنجان دادگستری

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *