۱۴۶۱ مدرسه فرسوده در تهران / استان تهران دارای بیشترین مدارس فرسوده

0:03 - 28 شهريور 1397
کد خبر: ۴۵۳۲۸۲
دسته بندی: جامعه ، عمومی
مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران گفت: ۱۴۶۱ مدرسه با ۱۷ هزار و ۵۳۲ کلاس درس در استان تهران فرسوده هستند و نیازمند مقاوم سازی و یا تخریب و بازسازی هستند. بیشترین مدارس فرسوده نیز ابتدا در شهر تهران و پس از آن در شهرری، اسلامشهر و شهریار هستند.

علی شهری در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه گفت: تعداد ۶۷ پروژه آموزشی با ۷۷۵ کلاس درس در مهر ۱۳۹۷ آماده و تحویل آموزش و پرورش خواهد شد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران گفت: عمده پروژه‌های آموزشی در سال تحصیلی جدید در مناطقی احداث شده است که به شدت نیازمند فضا‌های آموزشی جدید است. در مهر ۱۳۹۷ مدارسی که در استان تهران تحویل آموزش و پرورش خواهد شد در شهرستان‌های اسلامشهر، بهارستان، پاکدشت، پردیس، پرند، پیشوا، جوادآباد، چهاردانگه، دماوند، رودهن، شهرری، شهرقدس، شهریار، فیروزکوه، قرچک، کهریزک، ملارد، ورامین، مناطق ۱، ۴، ۵، ۱۱، ۱۲، و ۱۹ تهران واقع شده اند.

علی شهری در ادامه اظهار کرد: هم‌اکنون ۱۴۶۱ مدرسه با ۱۷ هزار و ۵۳۲ کلاس درس در استان تهران فرسوده هستند و نیازمند مقاوم سازی و یا تخریب و بازسازی هستند. بیشترین مدارس فرسوده نیز ابتدا در شهر تهران و پس از آن در شهرری، اسلامشهر و شهریار هستند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *