دستگیری ۴ متخلف آزمون سراسری و برگزاری آزمون مجدد در زیرکوه

10:34 - 07 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۰۰۴۵
دستگیری ۴ متخلف آزمون سراسری و برگزاری آزمون مجدد در زیرکوه
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: آزمون دیروز خوشبختانه یکی از آزمون‌های بسیار خوب و سالم و امن بود و در مجموع در کشور چهار متخلف دستگیر شدند.

خبرگزاری میزان - به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ عبدالرسول پورعباس، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: آزمون دیروز خوشبختانه یکی از آزمون‌های بسیار خوب و سالم و امن بود و در مجموع در کشور چهار متخلف دستگیر شدند.

وی گفت: این دستگیری در مقایسه با سال گذشته که حدود ۱۰۰۰ نفر بود، در حد صفر بود. رئیس سازمان سنجش با تبریک به داوطلبان به علت همکاری خوب با این سازمان و دست رد به گروه‌های که تلاش می‌کردند داطلبان را اغفال کنند، از همکاری داوطلبان قدردانی کرد.

پورعباس ضمن اشاره به اینکه یکی از متخلفان دستگیر شده در تهران و سه نفر دیگر در شرق و غرب کشور بودند، گفت: آزمون دیروز فقط در شهرستان زیر کوه و، ولی آباد خراسان جنوبی به علت وقوع سیل بسیار شدید برگزار نشد. به گفته او حدود ۶۰ داوطلب با وجود تلاش نیرو‌های امدادی به حوزه امتحانی نرسیدند. 

وی ادامه داد: این نوید داده می‌شود با هماهنگی صورت گرفته در سه هفته آینده آزمون اختصاصی مجدد از داوطلبان آن منطقه گرفته شود تا حقی از کسی تضییع نشود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *