وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد

17:16 - 04 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۶۹۶۶۵
وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اصفهان با اشاره به وقوع سیل‌ و آب‌گرفتگی در شهرستان‌های این استان از امدادرسانی به شهرستان‌های نائین و آران و بیدگل خبر داد.

خبرگزاری میزان- به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ محمدنوید متقی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر اصفهان با اشاره به باران سیل‌آسا، به توضیح جزئیات گزارش اولیه حادثه سیل و آب‌گرفتگی پرداخت و گفت: امروز سه‌شنبه، ۴ اردیبهشت ماه، گزارش سیل و آب‌گرفتگی در شعب شهرستان‌های نائین، کاشان و آران و بیدگل استان اصفهان اعلام شد.

وی ادامه داد: سیل ۲ دستگاه خودروی کامیون را در شهرستان نائین با خود برد و باعث آسیب و خرابی به ۳ باب خانه در شهرستان آران و بیدگل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اصفهان افزود: تیم‌های عملیاتی در شعب نایین و آران و بیدگل، درحال امدادرسانی و امدادگران در شهرستان کاشان در حال ارزیابی اولیه آسیب وارده هستند.

گفتنی است، جزئیات امدادرسانی به مناطق سیل‏‌زده متعاقبا اعلام می‏‌شود.

۳ روستای آران و بیدگل درگیر سیل است

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اصفهان گفت: ۳ منطقه شهرستان کاشان دچار آب‌گرفتگی شده است که تیم‌های امدادی با کمک نیروهای اورژانس و شهرداری، در حال تخلیه آب از خیابان‌ها هستند.

وی ادامه داد: ۳ روستای شهرستان آران و بیدگل دچار آب‌گرفتگی شدند و امدادگران با کمک دستگاه پمپاژ، آب جمع‌شده در خیابان‌ها و منازل را تخلیه کردند.

متقی افزود: ۱۰ تیم عملیاتی در مناطق سیل‌زده در حال امدادرسانی هستند.

گفتنی است، امدادرسانی ادامه دارد.

انتهای پیام/


برچسب ها: سیل امدادرسانی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *