با فشار رژیم صهیونیستی، یوتیوب کانال حماس را حذف کرد

17:47 - 19 مهر 1394
کد خبر: ۸۶۵۱۲
خبرگزاری میزان - سران رژیم صهیونیستی دو روز پیش طی نامه ای به دفتر شبکه های اجتماعی فیس بوک و یوتیوب خواستار حذف کلیپ حماس شد. آن ها علت این اقدام را تحریک خشونت فلسطینی اعلام کردند. اما پافشاری بیش از حد سران این رژیم در نهایت مدیریت یوتیوب را به حذف چندین صفحه و کانال رسانه ای حماس بر روی شبکه های اجتماعی وادار کرد.
به گزارش سرویس بین الملل  مدیریت سایت یوتیوب امروز یکشنبه تحت فشارهای مسئولان صهیونیستی کانال رسانه ای رسمی جنبش مقاومت اسلامی حماس در کرانه باختری را بست. این کانال محصولات سمعی و بصری حماس را نمایش می داد.

روز گذشته، پایگاه خبری "هوارتص" وابسته به رژیم صهیونیستی، اعلام کرد شبکه اجتماعی یوتیوب بنا به دستور سران رژیم صهیونیستی کلیپ "ما سربازان خدا هستیم" متعلق به جنبش حماس را از خروجی خود حذف کرده است.

این کلیپ در روز نخست به آمار خیره کننده نیم میلیون بازدید رسید که موجی از نگرانی را میان سران رژیم صهیونیستی پدید آورد.

اما یوتیوب به دنبال پافشاری سران رژیم صهیونیستی در نهایت تصمیم به بستن چندین صفحه و کانال رسانه ای حماس بر روی شبکه های اجتماعی گرفت.

این شبکه اجتماعی چند روز پیش کلیپ "اخت المرجله" را حذف کرد. این کلیپ به موضوع زنان پاسدار مسجد مبارک الاقصی پرداخته بود و به یکی از پربیننده ترین کلیپ ها مبدل شده بود.

امانوئل نحشون، سخنگوی امور خارجه کابینه نظامی رژیم اشغالگر قدس، در نامه ارسالی به "گوگل اسرائیل"، که بر یوتیوب نظارت دارد، این موضوع را مطرح کرد و عنوان کرد که پیش تر با فیسبوک نیز تماس برقرار کرده است.



در این نامه آمده است: این فیلم حملات تروریستی اخیر را به تصویر می کشد و به ستایش از اعضای حماس می پردازد. علاوه بر این، از یهودیان به شیوه نفرت انگیز و نژادپرستانه یاد می شود که از زمان انتشار آن تاکنون سه حمله دیگر رخ داده است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *