فرگوسن: رونالدو واقعاً می‌خواست به منچستریونایتد بازگردد

1:45 - 23 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۷۶۵۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد گفت: من هم در بازگشت رونالدو به منچستریونایتد مشارکت داشتم چرا که می‌دانستم او واقعا می‌خواهد به این جا بیاید.

شاید اگر کریستیانو رونالدو را منچستریونایتد جذب نمی‌کرد و به وی بها نمی‌داد هیچ وقت این بازیکن به ستاره سرشناس امروزی تبدیل نمی‌شد. نقش فرگوسن و علاقه وی به کشف استعداد‌های جوان را نباید نادیده گرفت.

ستاره پرتغالی بعداز ۱۲ سال به منچستریونایتد بازگشت. در این بازگشت سهم سرالکس فرگوسن و توصیه‌های او به شاگرد سابقش بی تاثیر نبود.

طیق اعلام اسکای اسپورت، سرالکس فرگوسن در مصاحبه‌ای درباره بازگشت رونالدو به منچستریونایتد صحبت کرد: افراد زیادی نقش خود را در بازگشت رونالدو به منچستریونایتد ایفا کردند. من هم در بازگشت رونالدو به منچستریونایتد مشارکت داشتم؛ چرا که می‌دانستم او واقعا می‌خواهد به این جا بیاید.

همه چیز هیجان‌انگیز و خوب پیش رفت. پس از این انتقال، من سرشار از حس آسودگی شدم. نمی‌توانستم رونالدو را در منچسترسیتی تصور کنم. به همین دلیل ما اقداماتی انجام دادیم تا از بازگشت او به منچستریونایتد مطمئن شویم. من با خانواده گلیزر صحبت کردم و آنها هم از این انتقال استقبال کردند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *