گفت‌وگو|

بابایی: مدافعان استقلال مقابل ذوب‌آهن مبتدیانه عمل کردند/ برکناری خطیر بهترین راه حل بود

1:05 - 19 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۲۰۰۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بابایی: مدافعان استقلال مقابل ذوب‌آهن  مبتدیانه عمل کردند/ برکناری خطیر بهترین راه حل بود
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: ماشاریپوف و بلانکو مقابل ذوب‌آهن فراتر از انتظار ظاهر شدند و به خوبی گره بازی را باز کردند و استقلال را از یک شکست تلخ نجات دادند.

حمیدرضا بابایی در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی استقلال مقابل ذوب آهن در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: به بازیکنان استقلال تبریک می‌گویم نیمه دوم را طوفانی آغاز کردند و با یک پایان دراماتیک دل تمام هواداران حاضر در ورزشگاه را شاد کردند. 

وی در ادامه افزود: ذوب‌آهن برای برد آمده بود و برای پیروزی در این بازی شانس خوبی داشت، اما تفکرات نکونام در این بازی مانع از پیروزی شاگردان ربیعی شد. قضاوت خوبی از کوپال ناظمی دیدیم و خداراشکر مشکلی از این بابت وجود نداشت. ماشاریپوف و بلانکو در این بازی فراتر از حد انتظار ظاهر شدند و به خوبی گره بازی را باز کردند و استقلال را از یک شکست تلخ نجات دادند. گل بلانکو باید بین بهترین گل‌های این فصل فوتبال قرار بگیرد.

*تغییرات در مدیریت استقلال بهترین تصمیم بود

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در ادامه گفت: علیاری بازیکن خیلی خوبی است و سرعت و دقت بالایی در آن صحنه داشت و موفق شد دروازه استقلال را به زیبایی باز کند. نکته مهم این است که دفاع استقلال خیلی راحت جا ماند و مرادمند دوئل را به علیاری باخت که این در نوع خود یک دلیل برای نگرانی است. در مسابقه‌ای که در ورزشگاه آزادی با آن حجم از هوادار برگزار می‌شود بازیکنان باید از دل و جان مایه بگذارند. استقلال از ابتدا روی دروازه ذوب‌آهن بود و حق برد با آبی‌پوشان بود و بابت این برد حیاتی و مهم به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم و به همه هوادارانی که به ورزشگاه آمدند این برد را تبریک می‌گویم.

بابایی درباره تغییر مدیریت باشگاه استقلال، عنوان کرد: به هر حال مالک جدید سیاست‌های خاص خودش را دارد. ما شاهد بودیم که نکونام و خطیر چه مشکلات بزرگی داشتند که حتی بزرگان و پیشکسوتان تیم برای میانجی‌گری بین این ۲ نفر پا پیش گذاشتند، اما اتفاقی نیفتاد. این نشان می‌دهد که مالک استقلال به مشکلات درون باشگاه اشراف کامل دارد و تغییرات در مدیریت استقلال بهترین تصمیمی بود که در این مقطع می‌شد گرفت. اکنون نکونام آرامش بهتری دارد و از او انتظار داریم تا تیم را به خوبی هماهنگ کند و جام قهرمانی را به دست بیاوریم.

*فولاد چیزی برای از دست دادن ندارد

وی درخصوص‌ دیدار بعدی استقلال مقابل فولاد در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال، بیان داشت: کار فوق‌العاده دشواری مقابل فولاد خواهیم داشت و باید در نظر داشته باشیم که فولاد چیزی برای از دست دادن ندارد و برای بقا در لیگ برتر دست به آب و آتش خواهد زد. فخرالدینی بازیکن خیلی خوبی است و باید بیشتر او را در ترکیب ببینیم. امیدوارم که کادرفنی و بازیکنان آماده یک مصاف سخت مقابل فولاد باشند. 

پیشکسوت استقلال در پایان درخصوص مسیر قهرمانی استقلال تا پایان لیگ، خاطرنشان کرد: قهرمانی دست استقلال است و اختلاف یک امتیاز قطعاً بیشتر هم خواهد شد. ۴ بازی آخر لیگ قطعاً آبستن حوادث زیادی خواهد بود و استقلال تا پایان لیگ با ۳ تیم قعرجدولی بازی می‌کند که به نظرم نباید به نتایج گذشته آن هاتوجه کنیم، چرا که آن‌ها به دنبال رقابت‌ برای ماندن در لیگ هستند و با تمام قوا مقابل استقلال بازی خواهند کرد. با آنالیز درست و خوب حریفان و شناسایی نقاط ضعف آن‌ها قطعاً می‌توانیم امتیازات کامل رقابت‌های پیش رو را به دست بیاوریم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *