فائقی: باید به سلطانی‌فر تمشک طلایی داد/ خطر تعلیق ورزش کشور نشان‌دهنده ضعف مدیران است

12:11 - 20 تير 1400
کد خبر: ۷۴۰۳۹۱
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
مدیر باسابقه ورزش کشور گفت: به نظر من سلطانی‌فر در ورزش مردود شد و باید به او تمشک طلایی داد.
سعید فائقی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص عملکرد وزارت ورزش در ۴ سال گذشته اظهار داشت: متاسفانه در ۴ سال گذشته حواشی زیادی در ورزش کشور به وجود آمد. المپیک توکیو می‌تواند وضعیت ورزش کشور را در ۴ سال گذشته نشان دهد؛ اما بدترین اتفاقی که در این رقابت‌ها رخ خواهد داد حضور قهرمانان ایران زیر پرچم IOC است.

وی افزود: اتفاقاتی هم که در چند وقت اخیر پیرامون انتخابات فدراسیون‌های دوچرخه‌سواری، شطرنج و ژیمناستیک رخ داده باعث شده ورزش کشور در آستانه تعلیق قرار بگیرد. این اتفاق ضعف مدیریت در ورزش کشور را نشان می‌دهد. وزارت ورزش حتی در افتتاح اماکن ورزشی هم کار خاصی انجام نداد و تعداد سالن‌ها و اماکن ورزشی که در این دوره ساخته شد بسیار کم بود.

معان فنی سابق سازمان تربیت بدنی وقت در خصوص مشکلات مدیریتی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: از سال‌های گذشته همیشه بحث واگذاری این ۲ باشگاه مطرح بوده است. وقتی این اتفاق رخ نمی‌دهد حتما مشکلاتی وجود دارد. پس چرا مدام اصرار به واگذاری است؟ باید روند واگذاری را متوقف کرد تا این مشکلات حل شوند. ضمن اینکه اختلاف بین مدیرعامل و هیئت مدیره در استقلال و پرسپولیس به بالاترین حد خود رسیده است. چطور می‌شود که وزارت ورزش نمی‌تواند مدیرعامل و هیئت مدیره همسو برای این ۲ باشگاه انتخاب کند؟ ببینید چه بر سر استقلال آمده که آتیلا حجازی می‌گوید بهتر است این باشگاه را منحل کنید.

فائقی درباره اینکه آیا وزارت ورزش بین استقلال و پرسپولیس تبعیض قائل می‌شود، تصریح کرد: فکر نکنم اینگونه باشد. پرسپولیس به خاطر قهرمانی‌هایش وضعیت بهتری دارد؛ اما خدا نکند که این تیم نتواند یکسال قهرمان شود؛ آن وقت است که مثل استقلال درگیر مشکلات و حواشی زیادی می‌شود.

وی در پایان درباره اینکه سلطانی‌فر در دوران حضورش در وزارت ورزش نمره قبولی گرفت یا خیر، خاطرنشان کرد: به نظر من سلطانی‌فر در ورزش مردود شد و باید به او تمشک طلایی داد.
 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *