«علی‌اکبری» از پس هر حریفی بر می‌آید/ امیدوارم زحمات «ثوری» نتیجه دهد/ کسب نتایج تکراری نشانگر ضعف کادر فنی تیم ملی بوکس است

8:30 - 18 اسفند 1397
کد خبر: ۵۰۰۸۴۲
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
علیرضا استکی سرمربی سابق تیم ملی بوکس گفت: با این امکاناتی که رئیس فدراسیون بوکس فراهم کرده، کسب نتایج تکراری در قهرمانی آسیا نشانگر ضعف کادر فنی تیم ملی خواهد بود.

علیرضا استکی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص آخرین مبارزه امیر علی‌اکبری در سازمان ACB اظهار داشت: بامداد چهارشنبه به سمت روسیه حرکت می‌کنیم و پنجشنبه یک تمرین سبک برگزار خواهیم کرد. روز جمعه ورزنکشی است و شنبه هم مبارزه امیر با گراوس برگزار می‌شود و این آخرین مبارزه علی‌اکبری در سازمان ACB خواهد بود.

وی افزود: تمرینات را طبق برنامه پیش بردیم و طبق شناختی که از امیر دارم، از پس هر حریفی بر می‌آید و شکست دادن این فایتر قدرتمند آمریکایی هم دور از دسترس نیست.

مربی اختصاصی علی اکبری در واکنش به این سوال که قرارداد جدید آنها با چه سازمانی خواهد بود، گفت: بستگی به شرایط دارد و باید دید پیشنهاد ACB و سایر سازمان‌ها چطور خواهد بود و پس از آن تکلیف علی اکبری مشخص خواهد شد و فعلا روی مبارزه با گراوس تمرکز کرده‌ایم.

سرمربی سابق تیم ملی بوکس در خصوص اینکه چه پیش‌بینی از نتایج تیم ملی در قهرمانی آسیا دارد، گفت: مثل برخی‌ها دنبال غرض‌ورزی نیستم، اما پس از این همه زحمتی که رئیس فدراسیون بوکس کشیده و حدود ۱۰ اعزام به رقابت‌های مختلف و برپایی اردو‌های منظم، دوست دارم تیم ملی بوکس نتیجه بگیرد. از سوی دیگر ملی‌پوشان بوکس شبانه روز زحمت می‌کشند و حیف است دست پر برنگردند.

استکی در پایان خاطرنشان کرد: در چند سال گذشته بدون تورنمنت تدارکاتی تیم‌ها را به قهرمانی آسیا اعزام می‌کردیم و یکی، دو برنز می‌گرفتیم، اما اگر قرار باشد سرمربی یک تیم بعد از دو سال زمان و حضور در تورنمنت‌های بین‌المللی مختلف بخواهد همان چند برنز را بگیرد یعنی نتیجه ضعیف بوده است. بالاخره یک روز باید زحمات رئیس فدراسیون بوکس نتیجه بدهد و با این امکانات کسب نتیجه تکراری نشانگر ضعف کادر فنی خواهد بود چون توقع از این تیم بالا است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *