رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کارکنان دادگستری لرستان باعث آزادی یک مادر زندانی شدند

11:21 - 08 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۱۶۴۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
کارکنان دادگستری لرستان باعث آزادی یک مادر زندانی شدند
کارکنان دادگستری لرستان به مناسبت نیمه شعبان در اقدامی خداپسندانه با پرداخت دین شاکی خصوصی باعث آزادی یک مادر زندانی شدند.

خبرگزاری میزان - به مناسبت نیمه شعبان، سالروز ولادت صاحب الزمان (عج) پرسنل امور فرهنگی دادگستری لرستان در اقدامی خودجوش، خداپسندانه و با پرداخت دین شاکی خصوصی باعث آزادی یک مادر زندانی شدند. در این اقدام خیرخواهانه که با رضایت، همت و هزینه شخصی کارکنان فرهنگی دادگستری استان صورت گرفت، مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال دین مربوط به شاکی خصوصی پرداخت شد و این مادر زندانی که دارای سه فرزند دختر بود، آزاد شد.

حجت الاسلام والمسلمین علی سبزواری ضمن تبریک سالروز ولادت امام عصر حضرت مهدی (عج) با بیان این خبر افزود: همکاران امور فرهنگی دادگستری لرستان با پیشنهاد و همت خود و به هزینه شخصی در اقدامی خودجوش هزینه مربوط به برگزاری جشن نیمه شعبان و نذورات خود را جهت آزادی یک مادر زندانی اختصاص دادند.

مدیر روابط عمومی و امورفرهنگی دادگستری لرستان ضمن تقدیر از این عمل ارزشمند و نوآورانه، خاطرنشان کرد امور فرهنگی دادگستری لرستان همواره در جهت فرهنگسازی در حوزه قضایی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و اقدامات خیرخواهانه پیشگام بوده است و این روحیه برادری و مودت در وجود کارکنان این واحد نهادینه شده است.

امیداست این عمل به عنوان یک حرکت معنوی در تمامی حوزه‌های قضایی سراسر کشور و یک نماد معنوی بین قضات و کارکنان دستگاه قضایی الگو شود؛ تا همه ما سهمی از این قبیل اقدامات خداپسندانه در زندگی اجتماعی و قضایی خود داشته باشیم و سعی کنیم این مهم را به عنوان یک رویه اعتقادی در پیش بگیریم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *