گفت‌وگو|

معاون شبکه المیادین: غرب روایت مستقل را سانسور می‌کند

9:00 - 03 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۱۶۴۱
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
معاون شبکه المیادین: غرب روایت مستقل را سانسور می‌کند
معاون شبکه المیادین با اشاره به بسته شدن حساب کاربری خبرگزاری میزان در ایکس، گفت: غرب روایت مستقل را سانسور می‌کند و اجازه نمی‌دهد این روایت‌ها مطرح شود.

بهیه حلاوی، معاون شبکه و مدیر سایت و بخش آنلاین شبکه المیادین در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان با اشاره به بسته شدن حساب کاربری خبرگزاری میزان از سوی رسانه اجتماعی ایکس، گفت: غرب در هر موقعیت و مناسبتی نشان می‌دهد که هیچ جایی برای پذیرش روایتی مغایر با روایت رسمی آن باقی نمی‌گذارد و به هیچ وجه حاضر به تحمل شخص یا موسسه‌ای که روایتی متفاوت با آنچه رسانه‌های اصلی غرب مطرح می‌کند، نیست.

معاون شبکه المیادین با بیان اینکه غرب با استفاده از ابزار رسانه‌های اجتماعی از تصویری که طی سالیان متمادی ایجاد کرده، محافظت می‌کند، اظهار کرد: غرب اجازه به چالش کشیده شدن این تصویر را نمی‌دهد.

حلاوی، بیان کرد: این اتفاق جدیدی نیست و رفتار غرب ما را غافل‌گیر نکرده است، چراکه وقتی یک رسانه موثر باشد با آن چنین برخوردی می‌شود بنابراین این رویداد نشان می‌دهد که خبرگزاری میزان در ارائه روایتی صادقانه که برای امپراطوری رسانه‌های غرب دردآور است، موفق بوده است.

به گفته وی، این رفتار نشان می‌دهد تمامی شعار‌های غرب درباره رسانه، آزادی و مفاهیمی مانند آن‌ها دروغی بیش نیست؛ غرب از ما می‌خواهد صرفا روایت آن‌ها را تکرار کرده و از خود روایت مستقلی نداشته باشیم.

معاون شبکه المیادین با بیان اینکه پیش از این غرب با حساب‌های کاربری رهبر معظم انقلاب و سایر جنبش‌ها و رسانه‌های مقاومت برخورد مشابهی داشت، تاکید کرد: غرب از گزینه‌های آلترناتیو می‌هراسد و این رفتار‌ها به ما ثابت می‌کند که به زیرساخت‌های جدید و غیروابسته به غرب برای بیان روایت خود نیاز داریم.

حلاوی در پایان با اشاره به اینکه ما دائما به تقویت رویکرد رسانه‌ای خود که در آن حضور داریم نیازمندیم تا بتوانیم با روایت یک‌جانبه غرب مقابله کنیم، گفت: غرب ما را سانسور می‌کند و اجازه نمی‌دهد روایت مستقل خود را داشته باشیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *