مدیران قضایی آذربایجان غربی از زندان شهرستان خوی بازدید کردند

18:14 - 26 بهمن 1402
کد خبر: ۴۷۶۰۰۵۴
دسته بندی: قضایی ، دادگستری
مدیران قضایی آذربایجان غربی از زندان شهرستان خوی بازدید کردند
رئیس‌کل دادگستری آذربایجان غربی با حضور در زندان شهرستان خوی، دستور پیگیری درخواست‌های زندانیان این زندان را صادر کرد.

خبرگزاری میزان - ناصر عتباتی، رئیس‌کل دادگستری آذربایجان غربی و مجیدی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان به همراه ۴۸ نفر از بازرسان مرکز استان و قضات حوزه‌های قضایی که زندانیان آن‌ها در زندان و مرکز کار درمانی زارعان خوی نگهداری می‌شوند، در چهارمین برنامه سفر کاری به حوزه قضایی خوی، از این زندان و مرکز کار درمانی بازدید کردند.

عتباتی و همراهان در این حضور در دیداری چهره‌به‌چهره با بیش از ۱۷۰ نفر از مددجویان این زندان و مرکز کار درمانی، پای صحبت‌های آنان نشسته و با بررسی و پیگیری درخواست‌های زندانیان این زندان در مورد هر یک، دستورات لازم را صادر کردند.

عتباتی در مورد این بازدید، گفت: این بازدید‌ها به‌منظور بررسی وضعیت زندان و وضعیت قضایی زندانیان صورت پذیرفت تا از نزدیک در جریان مشکلات مددجویان قرار گرفته و به‌منظور رفع آن‌ها با استفاده از ظرفیت‌های قانونی تصمیماتی اتخاذ شود.

این دیدار‌ها نتایج ارزشمندی به دنبال داشت از جمله اعطای ۱۹۸ مرخصی و موافقت با درخواست پابند ۵۱ نفر و مرخصی منجر به آزادی ۱۳ نفر از مددجویان، عفو موردی ۸ نفر، تعلیق و آزادی مشروط ۱۰ نفر، تجمیع پرونده ۸ نفر و تعلیق قرار ۷ نفر بود.

در حاشیه این دیدار عتباتی با تقدیم لوح تقدیر از دو خیّر بزرگواری که با پرداخت یک میلیارد ریال بابت احسان و خیرات پدر مرحوم خود باعث آزادی سه زندانی شده بودند تجلیل به‌عمل آورد و این عمل نیک آن‌ها را نشان از نگاه خیرخواهانه به مقوله زندان و زندانی دانست.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *