رئیس‌کل دادگستری هرمزگان از حوزه قضایی کیش بازدید کرد

16:24 - 26 بهمن 1402
کد خبر: ۴۷۶۰۰۴۶
دسته بندی: قضایی ، دادگستری
رئیس‌کل دادگستری هرمزگان از حوزه قضایی کیش بازدید کرد
رئیس کل دادگستری هرمزگان در ادامه برنامه‌های حضور میدانی به منظور نظارت بر روند خدمت‌رسانی به مردم، از حوزه قضایی جزیره کیش بازدید کرد.

خبرگزاری میزان - مجتبی قهرمانی، رئیس‌کل دادگستری هرمزگان در بازدید از حوزه قضایی جزیره کیش با حضور در شعب دادگاه، دوایر اجرای احکام و بخش‌های مختلف دادگستری و دادسرای جزیره کیش ضمن بازرسی و اطلاع از عملکرد این حوزه قضایی، با قضات و کارکنان اداری به گفت‌وگو پرداخت و در جریان مسائل و مطالبات آنان قرار گرفت.

وی همچنین پس از مطالعه پرونده‌های مختلف و استماع گزارش مسئولان، بر لزوم توجه مستمر به تسریع در روند رسیدگی‌های قضایی و اجرای احکام و پرهیز از اطاله دادرسی تأکید کرد.

در جریان این بازدید، یاسین مطهری‌زاده، رئیس دادگستری و محمد عباسی، دادستان کیش، گزارشی از عملکرد، دستاورد‌ها و برنامه‌های های این حوزه قضایی ارائه کردند.

رئیس‌کل دادگستری استان هرمزگان همچنین با برخی از مراجعین دادگستری، دادسرای عمومی و انقلاب و شورای حل اختلاف جزیره کیش از نزدیک دیدار و گفت‌وگو کرد و پس از استماع مطالبات مردم، دستورهای لازم را به‌منظور رسیدگی به درخواست‌های مطرح‌شده صادر کرد.

انتهای پیام /


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *