بازدید رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از ۴ واحد تولیدی /فراهم شدن زمینه اشتغال ۱۴۰ زندانی در واحد‌های تولیدی

22:26 - 18 بهمن 1402
کد خبر: ۴۷۵۸۹۰۶
دسته بندی: قضایی ، دادگستری
بازدید رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از ۴ واحد تولیدی /فراهم شدن زمینه اشتغال ۱۴۰ زندانی در واحد‌های تولیدی
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: با هماهنگی به عمل آمده با این ۴ واحد تولیدی مقرر شد بیش از ۱۴۰ نفر از زندانیان واجد شرایط در این واحد‌ها مشغول کار شوند .

خبرگزاری میزان - امروز چهارشنبه ۱۸ بهمن ماه و در هفتمین روز از ایام چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به همراه مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان از ۴ واحد تولیدی بازدید کردند. 


عتباتی در این بازدید بیان داشت: امروز فرصتی شد به مناسبت ایام دهه فجر در چند واحد تولیدی حضور پیدا کنیم و از نزدیک در خدمت کار آفرینان و فعالان اقتصادی و صنعتی استان باشیم.

وی ادامه داد: یکی از این واحد‌ها که در زمینه خدمات جهانگردی فعالیت دارد پرونده‌های متعددی با سیستم بانکی در دستگاه قضایی داشت که بررسی و تصمیمات خوبی در جهت حل و فصل قضایی این پرونده‌ها اتخاذ شد.

رئیس کل دادگستری استان افزود: واحد‌های تولیدی دیگر در حوزه مربوط به خدمات گاز رسانی، امور مالیاتی و تامین اجتماعی مشکلاتی داشتند که با حضور مدیران متولی از نزدیک بررسی شد و مقرر گردید مشکلات این واحد‌ها که از واحد‌های فعال و تاثیر گذار هم در اشتغالزایی و هم تولید و صادرات هستند در کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری استان مطرح و برای رفع این مشکلات تدابیری اتخاذ شود.

رئیس کل دادگستری استان افزود با هماهنگی به عمل آمده با این واحد‌ها مقرر شد بیش از ۱۴۰ نفر از زندانیان واجد شرایط در این واحد‌ها مشغول کار شوند تا هم زمینه اصلاح و بازاجتماعی کردن آن‌ها فراهم شود و هم با حرفه آموزی این زندانیان امکان ارتکاب مجدد جرم توسط آن‌ها به حداقل برسد.

شرکت شایان گستر آخرین واحد تولیدی مورد بازدید مدیران ارشد قضایی استان بود که با حمایت‌های قضایی از ظرفیت اشتغال ۸۰ نفر به ۲۷۰ نفر اشتغال مستقیم رسیده و با حل مشکلات توسعه تعداد ۱۰۰ نفر نیز به نیروی انسانی آن افزوده خواهد شد.

انتهای پیام/

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *