رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ارائه خدمات رایگان پزشکی به ۴٠٠ نفر از خانواده‌های زندانیان شیراز به‌مناسبت دهه فجر

14:08 - 15 بهمن 1402
کد خبر: ۴۷۵۸۱۹۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
ارائه خدمات رایگان پزشکی به ۴٠٠ نفر از خانواده‌های زندانیان شیراز به‌مناسبت دهه فجر
مدیر کل زندان‌های فارس گفت: به مناسبت دهه فجر گروه پزشکان شهید شعبانی به معاینه و درمان بیش از ۴٠٠ نفر از خانواده‌های زندانیان شیراز پرداختند. 

خبرگزاری میزان- اسحاق ابراهیمی با اشاره به معاینه و درمان بیش از ۴٠٠ نفر از خانواده‌های زندانیان شیراز گفت: در این برنامه سلامت محور که با مشارکت بسیج جامعه پزشکان استان فارس برگزار شد، جمعی از پزشکان جهادی در محل ساختمان اداری، فرهنگی، خدماتی و حمایتی شهید حاج قاسم سلیمانی انجمن حمایت زندانیان شیراز، به معاینه، تجویز و درمان دارویی خانواده‌های زندانیان در رشته‌های پزشک عمومی، متخصص اطفال، متخصص داخلی، متخصص زنان مامایی، متخصص زنان و زایمان، متخصص گوش حلق و بینی، چشم پزشکی، بینایی سنجی و کارشناس تغذیه پرداختند.

نایب رییس هیئت مدیره انجمن حمایت زندانیان شیراز تصریح کرد: در این برنامه حدود ۴٠٠ نفر از اعضای خانواده‌های تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان شیراز از خدمات گروه پزشکان جهادی شهید شعبانی بصورت کاملا رایگان برخوردار شدند.

مدیرکل زندان‌های فارس افزود: در حال حاضر ۱۶ مرکز انجمن حمایت زندانیان در استان فارس فعال است که نزدیک به ۶هزار  خانواده نیازمند زندانیان را تحت پوشش دارد.

وی افزود: بهمناسبت دهه فجر برنامه‌های متنوع حمایتی از قبیل بازدید ویژه مسئولین زندان‌ها به همراه مقامات دستگاه قضایی و انجمن‌های زندانیان از خانواده‌های زندانیان معمول و به مشکلات معیشتی، مسکن، تحصیلی و درمانی آنان رسیدگی فوق‌العاده انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ 


برچسب ها: فارس دادگستری

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *