مسئولان قضایی استان البرز در مسجد جامع کمالشهر به مشکلات ۲۱۱ نفر رسیدگی کردند

17:32 - 20 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۴۰۴۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مسئولان قضایی استان البرز در مسجد جامع کمالشهر به مشکلات ۲۱۱ نفر رسیدگی کردند
رئیس کل و مدیران قضایی استان البرز با حضور در مسجد جامع کمالشهر به درخواست‌های حقوقی و قضایی ۲۱۱ نفر از مراجعان رسیدگی کردند.

خبرگزاری میزان_ رئیس کل  له همراه معاونان وی، رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب کرج با حضور در «مسجد جامع» کمالشهر کرج به مشکلات حقوقی و قضایی مراجعان رسیدگی کردند.

حسین فاضلی هریکندی رئیس کل دادگستری استان البرز در حاشیه این دیدار مردمی گفت: از ابتدای سال جاری حضور مدیران قضایی استان البرز در بین مردم به صورت جدی در دستور کار قرار داشته و عموما این دیدار‌ها به صورتی ماهانه برگزار شده است؛ البته دیدار‌های هفتگی مدیران قضایی استان در محل کار آن‌ها در روز‌های سه شنبه هر هفته به روال عادی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در دیدار مردمی روز جاری به ۲۱۱ درخواست حقوقی و قضایی مراجعان رسیدگی شده است، عنوان کرد: بیشتر درخواست‌های طرح شده به موضوعاتی از قبیل پرونده‌های کثیرالشاکی، ملکی، خانوادگی، درخواست اعسار، دعاوی مرتبط با آپارتمان نشینی، درخواست نهاد‌های ارفاقی و مجازات‌های جایگزین حبس، آزادی و مرخصی زندانیان و مشکلات بنگاه‌های اقتصادی اختصاص داشت که تلاش شد از ظرفیت‌های قانونی برای حل این مشکلات استفاده شود و در سایر موارد ارشادات و راهنمایی‌های قضایی لازم به مراجعان ارائه شد.

فاضلی هریکندی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری مدیران قضایی استان البرز در دیدار‌های مردمی و میز‌های خدمت برگزار شده به درخواست‌های ۳۳ هزار و ۵۸ نفر از مراجعان رسیدگی کرده‌اند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *