رئیس کل دادگستری خراسان شمالی: تقویت نظارت‌ها در حوزه تعزیرات با جلب مشارکت دیگر دستگاه‌ها راهگشا است

8:45 - 10 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۲۰۱۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری خراسان شمالی: تقویت نظارت‌ها در حوزه تعزیرات با جلب مشارکت دیگر دستگاه‌ها راهگشا است
رئیس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: اعمال قانون و اجرای مجازات‌ها، تقویت نظارت‌ها از طریق اجرای گشت‌های نظارتی و مراقبتی مشترک و بعلاوه جلب مشارکت دیگر دستگاه‌ها برای همکاری بهتر و بیشتر راهگشا و سازنده است.

خبرگزاری میزان-در دیدار مدیرکل تعزیرات حکومتی استان با حجت الإسلام والمسلمین براتی زاده، رئیس کل دادگستری خراسان شمالی مهمترین راهکار‌های توسعه سطح مناسبات، تعاملات و همکاری‌ها و همچنین سازوکار‌های تسهیل کننده روند بهبود و ارتقاء شاخص‌های عملکردی مورد بحث، بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

حجت الإسلام والمسلمین براتی زاده، ضمن تبریک انتصاب ملکی صادقی، مدیر کل جدید تعزیرات حکومتی استان و قدردانی از تلاش‌های هفت ساله مدیرکل قبلی این مجموعه اظهار کرد: سازوکار تغییر و تحولات در حوزه‌های مدیریتی باید منطقی و عقلایی و هدفمند باشد و در مسیر پیشرفت و توسعه به ارتقاء و بهبود سطوح عملکرد‌ها منجر شود و قبل از آن رویکرد‌های ذهنی مسئولان بالادستی نیز اساساً بر چنین معیار و قابلیتی مبتنی و متکی باشد.

وی گفت: انتظار می‌رود فراتر از سازوکار‌های قانونی که در قالب تشکیل پرونده و مقابله با عوامل بی ثبات کننده بازار و رسیدگی به تخلفات و در ادامه اعمال مجازات‌های قانونی به عنوان وظیفه و رسالت ذاتی تعزیرات حکومتی تعریف شده؛ اتخاذ تدابیر پیشگیرانه و بازدارنده، از جمله اولویت‌های مهم این مجموعه باشد که برای حصول موفقیت در این مسیر انجام پیش بینی، هماهنگی و برنامه ریزی هدفمند و دقیق کاملاً محسوس و ملموس به نظر می‌رسد.

رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی گفت: اعمال قانون و اجرای مجازات‌ها، تقویت نظارت‌ها از طرق مختلف از قبیل بازرسی‌های میدانی و تنظیم، طراحی و اجرای گشت‌های نظارتی و مراقبتی مشترک و بعلاوه جلب مشارکت دیگر دستگاه‌ها برای همکاری بهتر و بیشتر در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های پیش بینی شده می‌تواند کمک کننده، راهگشا و سازنده باشد.

پیش از سخنان رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی ، ملکی صادقی، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد سال جاری اداره متبوع خود، همراهی و همکاری بیشتر دو مجموعه را در جهت گسترش و تقویت سطح مناسبات خواستار شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *