رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دادستان همدان: هوشمندسازی دستگاه قضا و فراجا خدمت‌رسانی به مردم را سرعت می‌بخشد

16:00 - 29 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۵۴۵۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دادستان همدان: هوشمندسازی دستگاه قضا و فراجا خدمت‌رسانی به مردم را سرعت می‌بخشد
دادستان همدان با بیان اینکه هوشمندسازی و بهره‌گیری از تجهیزات الکترونیکی، زمینه‌ساز خدمت‌رسانی دقیق، سریع و با کیفیت به مردم می‌شود، گفت: دستگاه قضایی از هرگونه تعامل در این زمینه با فراجا استقبال می‌کند.

خبرگزاری میزان_ حسن خانجانی موقر در نشست تعاملی با مسئول هوشمندسازی پلیس پیشگیری فراجا، بر ضرورت راه‌اندازی شبکه ملی عدالت به منظور هدفمند ساختن بهتر هوشمندسازی و ارتباط دو سویه بین مراجع قضایی در سراسر استان‌ها و نیز بین مراجع قضایی و انتظامی تأکید کرد.

وی افزود: با توجه به افزایش حجم وسیعی از جرایم بی‌تردید هوشمندسازی دستگاه قضایی سرعت، دقت و کیفیت رسیدگی به پرونده‌های قضایی را ارتقا می‌دهد.

دادستان همدان ابلاغ الکترونیکی را یکی از خدمات الکترونیکی این دستگاه دانست که به حقیقت کشور را با افزایش سرعت عمل قضایی نجات داده است.

خانجانی موقر ادامه داد: هرچند که اقدامات مؤثر دیگری مانند دادرسی الکترونیکی بین استانی و یا راه‌اندازی سامانه کنترل تردد ساما (سامانه اطلاعات مؤثر اشخاص) هم به کمک دستگاه قضایی برای تعقیب متهمان و مجرمان راه‌اندازی شده، اما هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب هوشمندسازی، فاصله داریم.

وی تاکید کرد: از برنامه‌های هوشمندسازی پلیس پیشگیری در راستای خدمت‌رسانی بهتر و سریعتر به مردم استقبال می‌کنیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *