لزوم مشارکت معادن استان آذربایجان‌شرقی در بهسازی جاده‌های منتهی به معدن‌ها

10:22 - 23 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۴۳۰۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
لزوم مشارکت معادن استان آذربایجان‌شرقی در بهسازی جاده‌های منتهی به معدن‌ها
رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی بر لزوم مشارکت معادن در بهسازی جاده‌های منتهی به معدن‌ها در استان تاکید کرد.

خبرگزاری میزان_ موسی خلیل‌الهی در نشست شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی دادگستری کل استان چهارمحال‌وبختیاری ضمن تشکر از تمامی اعضای این شورا در راستای اجرای قانون جامع حدنگار (کاداستر)، گفت: بین مدیران استان فضای تعامل و همکاری و هم‌افزایی خوبی برقرار است و تفکر غالب در سیستم نظارتی استان نیز پیشگیری و مساعدت با مدیران است.

وی در ادامه با اشاره به خسارت وارده به راه‌های استان توسط خودرو‌های حامل مواد معدنی از معادن، تصریح کرد: معادن استان باید برای نگهداری و بهسازی مسیر‌های مورد استفاده خود سهم خود را اختصاص دهند و در بهسازی جاده‌ها مشارکت کنند.

رئیس کل دادگستری استان چهارمحال‌وبختیاری همچنین بر ضرورت صدور سند مالکیت مدارس و ابنیه اداره کل آموزش و پرورش استان تأکید کرد.

گفتنی است در این جلسه مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان درباره آخرین وضعیت صدور اسناد مالکیت و همچنین عملکرد سایر دستگاه‌های دولتی در اجرای قانون جامع حدنگار (کاداستر) گزارشی را ارائه داد.

در ابتدای این جلسه بابک محبوب‌علیلو دادستان مرکز استان نیز گزارشی از عملکرد شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی دادگستری کل استان در ۷ ماهه اول سال جاری ارائه داد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *