مسئولان قضایی استان آذربایجان غربی به مشکلات مراجعان رسیدگی کردند

22:34 - 05 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۶۴۹۸
دسته بندی: قضایی ، دادگستری
مسئولان قضایی استان آذربایجان غربی به مشکلات مراجعان رسیدگی کردند
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز و شماری از مسئولان قضایی در ۵ مسجد ارومیه به مشکلات مراجعان رسیدگی کردند.

خبرگزاری میزان - ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به همراه مجیدی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و ۲۲ نفر از مسئولان قضایی به مناسبت هفته دفاع مقدس در قالب ۵ گروه در مساجد امام هادی (ع)، ۱۴ معصوم، عرب‌باغی، میریحیی و حسین‌آباد شهر ارومیه حضور یافته و ضمن اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء، با نمازگزاران این مساجد با ساکنین این مناطق دیدار کردند.

عتباتی و مسئولان قضایی استان در این ملاقات‌های چهره‌به‌چهره با رسیدگی به درخواست‌ها و مشکلات مردم این مناطق، دستورات لازم را در مورد هر یک صادر کردند.

عتباتی، گفت: امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس و هفته وحدت با برنامه‌ریزی که انجام شد با همراهی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و ۲۲ نفر از مدیران قضایی در ۵ مسجد سطح شهر ملاقات مردمی با محوریت مساجد انجام یافت.

وی افزود: در این حضور سعی می‌شود مسئولان قضایی در خدمت مردم بوده و راهنمایی، ارشاد و مشاوره حقوقی و قضایی ارائه کنند.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی، ادامه داد: یقیناً این دیدار‌ها و ارتباطات چهره‌به‌چهره باعث می‌شود مردم با امنیت خاطر مسائل و مشکلات خود را مطرح کنند و مدیران قضایی در سریعترین زمان ممکن با اختیارات قانونی که دارند در جهت حل مسائل و مشکلات مردم و مراجعین اقدامات لازم را انجام دهند.

عتباتی در پایان گفت: این حضور‌ها در شش ماهه دوم سال نیز برنامه ریزی شده است تا ماهانه علاوه بر ملاقات‌های هفتگی مستمر که در دادگستری استان برگزار می‌شود این اکیپ‌ها در محلات و مساجد با محوریت ملاقات‌های مردمی و دیدار‌های چهره‌به‌چهره انجام یابد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *