رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور خبر داد:

اجرای پروژه بین المللی برندسازی زعفران و پسته ایران از سوی مرکز مالکیت معنوی سازمان ثبت

18:37 - 14 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۳۰۷۳
اجرای پروژه بین المللی برندسازی زعفران و پسته ایران از سوی مرکز مالکیت معنوی سازمان ثبت
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اعلام کرده است که مرکز مالکیت معنوی این سازمان، مرحله نخست از پروژه برندسازی زعفران و پسته را در هفته آینده به اجرا در خواهد آورد.

خبرگزاری میزان -مرکز مالکیت معنوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و سازمان جهانی مالکیت معنوی (WIPO)، پروژه بین‏ المللی برندسازی زعفران و پسته را طی مراسم جداگانه‌ای در مشهد و تهران آغاز می‌کنند.

حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اعلام این خبر گفت: در راستای پیشبرد پروژه توانمندسازی محیط مالکیت معنوی به منظور تقویت رقابت‏پذیری محیط کسب و کار (EIE)، مرکز مالکیت معنوی این سازمان با همکاری سازمان جهانی مالکیت معنوی (وایپو)، مرحله اول پروژه برندسازی زعفران و پسته را طی هفته آینده و در مراسم جداگانه‌ای در مشهد و تهران اجرا می‌کند.

وی افزود: این پروژه یکی از برنامه‌های سازمان جهانی مالکیت معنوی برای ارائه کمک‏های فنی به کشور‌های عضو می‏باشد که با هدف استفاده از ظرفیت‏های علائم تجاری، طرح‏های صنعتی و نشانه‏های جغرافیایی، زمینه بهبود فضای کسب و کار و ایجاد مزیت رقابتی را فراهم می‌سازد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با بیان اینکه این پروژه با حضور آقای اندرو مایکل آنگ، مدیر آسیا و اقیانوسیه وایپو و متخصصان بین‏المللی برندسازی حوزه مالکیت برای فعالان و ذینفعان حوزه زعفران و پسته از ۱۸ تا ۲۲ شهریور، در مشهد مقدس و تهران برگزار می‌شود به محور‌های اصلی این پروژه اشاره کرد و اظهار داشت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی توسط کارشناسان وایپو برای فعالان حوزه زعفران و پسته، اجرای مقررات ملی این حوزه، افزایش توان صادرات محصولات دارای مزیت نسبی و مطلق ایران و برندسازی موثر و تقویت چرخه سودآوری محصولات ایران کشور از جمله محور‌های اصلی آن است.

انتهای پیام/


برچسب ها: سازمان ثبت

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *