بسته‌بندی مناسب معضل صنایع‌دستی کشور است

11:09 - 06 شهريور 1397
کد خبر: ۴۴۷۹۹۴
عضو گروه فروش آنلاین صنایع دستی رابین گفت: عدم عرضه و فروش تولیدات هنرمندان و هنر‌های سنتی کشور، از مهم‌ترین معضلات صنایع دستی ایران است.

بسته‌بندی مناسب معضل صنایع‌دستی کشور است

 به گزارش گروه جامعه ؛ماهور موسی‌زاده عضو گروه فروش آنلاین صنایع‌دستی رابین از عدم عرضه صنایع دستی ایرانی در بسته بندی‌های مناسب به عنوان یکی از معضلات این صنعت یاد کرد و گفت: هنر ایرانی و تولیدات هنرمندان ما بسیار ارزشمند است. این در حالی است که این دست‌سازه‌ها و هنر‌ها به‌صورت روزنامه‌پیچ و در کیسه‌های نایلونی به خریداران ارائه می‌شود.

اوی افزود: وقتی این تولیدات ارزشمند در چنین قالبی به دست گردشگران خارجی سپرده می‌شود، از ارزش واقعی هنر اصیل ایرانی کاسته می‌شود.

موسی زاده ادامه داد: با توجه به این موضوع و اهمیت حفظ ارزش هنر‌های سنتی ایران، شرکت فروشگاه آنلاین صنایع دستی رابین که به عنوان نخستین شرکتشناخته می‌شود، به ارائه تولیدات این عرصه در بسته‌بندی‌های ویژه کرده است.

وی با بیان اینکه هدف از این کار هویت سازی و ارزش نهادن بر هنر هنرمندان کشورمان است، اظهار کرد: در طراحی و تصویرگری بسته‌بندی‌ها از نماد‌های اصیل ایرانی مثل اسلیمی و داستان‌های کهن شاهنامه الهام گرفته و توضیحات مختصری درباره تصویر و محصول ارائه شده، درج می‌شود.

این فعال حوزه صنایع دستی کشور ادامه داد: علاوه بر اینکه برای طراحی و عرضه این بسته بندی‌ها از هنرمندان هزینه‌ای دریافت نمی‌شود، شناسنامه‌ای حاوی پیشینه هنر و معرفی کامل هنرمند نیز به همراه اثر هنری به خریدران عرضه می‌شود.

وی از همکاری با آمازون در سال آینده خبر داد و گفت: امیدواریم با این فعالیت‌ها بتوانیم هنر اصیل ایرانی را به جهان عرضه و بیش از پیش معرفی کنیم.

 انتهای پیام /



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *