دعوت سخنگوی شهرداری تهران از مردم برای شرکت در جشن بزرگ امام رضایی‌ها/ شعار «ایران حرم است» سرلوحه اقدامات شهرداری در ایام ولادت امام رضا (ع) است

15:31 - 26 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۳۵۴۸
دعوت سخنگوی شهرداری تهران از مردم برای شرکت در جشن بزرگ امام رضایی‌ها/ شعار «ایران حرم است» سرلوحه اقدامات شهرداری در ایام ولادت امام رضا (ع) است
سخنگوی شهرداری تهران درباره ویژه برنامه‌های شهرداری برای ایام دهه کرامت و ولادت امام رضا (ع) گفت: جشن امام رضایی‌ها روز جمعه ۲۸ اردیبهشت‌ماه از مسیر میدان، ولی عصر (عج) تا میدان هفت‌تیر برپا خواهد شد.

عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران در گفت‌وگو با میزان درباره برنامه‌های شهرداری تهران برای دهه کرامت و ایام ولادت امام رضا (ع) اعلام کرد: شهرداری تهران همزمان با دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع) برنامه‌های متنوعی برای کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها در نظر گرفته است. جشن امام رضایی‌ها یکی از این ویژه برنامه‌هاست.

وی با اشاره به اینکه پویش امیدآفرینی و جمع‌آوری کمک‌هزینه برای امور خیریه در این ایام مورد نظر قرار دارد افزود: در ایام دهه کرامت پویش امیدآفرینی و جمع‌آوری کمک‌هزینه برای درمان کودکان مبتلا به بیماری‌های خاص و آزادسازی زندانیان در نظر گرفته شده است.

محمدخانی ادامه داد: در این ایام پربرکت چایخانه‌های رضوی در میدان‌های بزرگ مناطق ۲۲ گانه پایتخت برپا شده و همچنین قرار است برگزاری جشن امام‌رضایی‌ها با هدف تزریق نشاط و شادابی به شهروندان انجام شود.

رئیس مرکز ارتباطات و اموربین‌الملل شهرداری تهران در پاسخ به جزئیات برگزاری جشن خانوادگی امام رضایی‌ها اظهار داشت: این جشن همزمان با ایام دهه کرامت و در روز جمعه ۲۸ اردیبهشت‌ماه از مسیر میدان، ولی عصر (عج) تا میدان هفت‌تیر برپا می‌شود. 

وی در خصوص زمان‌بندی مراسم مذکور اضافه کرد: پیش بینی می‌شود از ساعت ۱۶ تا ۲۲ روز جمعه این مراسم ادامه داشته باشد. در این جشن نماهنگی با صدای محمدحسین پویانفر و علی اکبر حائری در کنار سرودی دیگر با محوریت «ایران حرم است» که برگرفته از جمله شهید حاج قاسم سلیمانی بوده تولید و پخش خواهد شد.

به گفته محمدخانی شعار «ایران حرم است» سرلوحه اقدامات فرهنگی شهرداری در ایام ولادت امام رضا (ع) است که در تبلیغات شهری نیز به چشم می‌خورد.

سخنگوی شهرداری تهران با بیان اینکه در این مسیر موکب‌های مختلفی برپا شده است عنوان کرد: موکب‌های مختلف فرهنگی و خدماتی برای اجرای برنامه و پذیرایی در مسیر جانمایی شده است. همچنین جایگاه و صحنه ویژه‌ای برای مردم در میدان، ولی عصر عج (در نظر گرفته شده تا گروه‌های مختلف به اجرای سرود، نماهنگ و برنامه‌هایشان بپردازند. 

وی درباره برنامه‌های مخصوص کودکان تاکید کرد: برای کودکان شهربازی فراهم شده است تا بتوانند با استفاده از وسایل آن به بازی و شادی مشغول شوند. امیدواریم در این مراسم برای همه اقشار جامعه اوقات خوشی فراهم شود و خاطره به یادماندنی در ذهنشان بماند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *