نوری: ساپینتو مربی خوش شانسی است/ نبود بازیساز قطعاً به استقلال ضربه خواهد زد

7:45 - 04 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۱۵۶۴۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: قطعاً هر تیمی که مقابل استقلال مخصوصاً در آزادی قرار می‌گیرد کار دفاعی را پیش خواهد گرفت، اما مس تیم باکیفیتی نشان داد.

محمد نوری در گفت‌وگو با میزان، در خصوص پیروزی استقلال مقابل مس کرمان در سومین هفته از لیگ برتر ایران اظهار داشت: مس تیم خوب و قدرتمندی نشان داد. آنها مقابل استقلال مقاومت زیادی نشان دادند و در دفاع کم اشتباه ظاهر شدند. استقلال هنوز خوب جا نیفتاده و نبود یک هافبک بازیساز کاملاً احساس می‌شود. قطعاً هر تیمی که مقابل استقلال مخصوصاً در آزادی قرار می‌گیرد، کار دفاعی را پیش خواهد گرفت. در شبی که بانوان به ورزشگاه آمدند بازیکنان توانستند 3 امتیاز شیرین را به آنها تقدیم کنند.

وی در ادامه افزود: استقلال نسبت به بازی اول هماهنگ تر نشان داد، اما هنوز بازیکنانی که از آنها انتظار قدرت فصل پیش را داشتیم مطابق میلمان پیش نرفتند. مهدی پور نسبت به فصل گذشته ضعیف تر نشان داده. نبود یک بازیساز قطعاً به خط حمله استقلال ضربه خواهد زد، زیرا یک بازیساز شش دانگ در وسط زمین نداریم تا مهاجمان را تغذیه کند و همین امر باعث می‌شود به شهباززاده و محبی کمتر توپ برسد. یامگا مقابل مس کرمان یکی از بهترین‌های استقلال بود و کاملاً نبض بازی را در اختیار گرفت. یکی از دلایل پیروزی استقلال مقابل مس کرمان درخشش یامگا در این بازی بود.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در رابطه عملکرد کادرفنی ساپینتو در سه هفته ابتدایی لیگ تصریح کرد: ساپینتو مربی خوش شانسی است. تیمی که اکنون در اختیار دارد از لحاظ بازیکن جزو پر مهره ترین تیم‌های لیگ است و در کنار آن آبی‌پوشان یک تیم قدرتمند دیگر  روی نیمکت دارند. شاگردان ساپینتو می‌توانند بسیار روان تر بازی کنند. مهاجمان با کیفیتی در اختیار داریم و از ساپینتو توقع می‌رود تا هفته ششم تیمی یکدست و خطرناک بسازد. ساپینتو با ستاره‌هایی که در اختیار دارد می‌تواند به نحو احسن تفکراتش را اجرا کند و به جایگاه اول برسد.

وی درباره حواشی خروج مطهری و جایگزینی کاوه رضایی به جای او عنوان کرد: ارسلان مطهری بازیکن خوب، با اخلاق و حرفه‌ای است و حتی مواقعی که روی نیمکت بوده صدایش در نیامده. با توجه به احترامی که برای همه بازیکنان قائل هستم، اما معتقدم ارسلان می‌توانست در تیم بماند، زیرا با توجه به تعصبی که به پیراهن آبی دارد می‌تواند کمک زیادی به تیم کند. می‌شود بازیکن دیگری جای او از لیست خارج شود، اما باید به تفکرات سرمربی تیم یعنی ساپینتو احترام بگذاریم. امیدوارم بهترین تصمیم در این رابطه گرفته شود.

نوری در پایان درباره دیدار بعدی استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: در ابتدای فصل گفته بودم که قرعه استقلال هم می‌تواند خوب باشد و هم می‌تواند بد باشد، زیرا تیم‌هایی مانند مس کرمان و ملوان تازه لیگ برتری شده و سبک بازیشان ناشناس بود و می‌توانست برای استقلال خطرناک تر از این هم باشند. نفت مسجدسلیمان حریف ساده‌ای نخواهد بود، اما آبی‌پوشان با این نفرات اگر سرحال و باهوش باشند و به این ۲ برد مغرور نشوند قطعاً می‌توانند مقابل نفت مسجد سلیمان پیروز باشند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *