برپایی تظاهرات گسترده علیه ترامپ در نیویورک

9:23 - 24 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۹۰۸۰
هزاران نفر از مردم با تجمع در برابر برج ترامپ در نیویورک، مخالفت خود با تصمیم ترامپ مبنی بر بازگشت به این شهر را اعلام کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل ، هزاران نفر از مردم با تجمع در برابر برج ترامپ در نیویورک، مخالفت خود با تصمیم ترامپ مبنی بر بازگشت به این شهر را اعلام کردند.

تظاهرات گسترده علیه ترامپ در نیویورک

روز دوشنبه برای نخستین بار بعد از روی کار آمدن در کاخ سفید دونالد ترامپ به برج خود در خیابان پنجم منهتن بازگشته که این اقدام با مخالفت گسترده مردم مواجه شده و هزاران نفر با تجمع در برابر برج ترامپ، این اقدام ترامپ را مورد انتقاد قرار دادند.

برپایی تظاهرات گسترده علیه ترامپ در نیویورک

تظاهرات کنندگان شعارهایی علیه ترامپ مانند «نیویورک از تو متنفر است»، « عشق، نه نفرت» سر داده و مخالفت خود با اقدامات رئیس جمهور آمریکا را اعلام کردند.

 سفر ترامپ به نیویورک دو روز پس از حوادث شارلوتسویل صورت می‌گیرد که در آن ده‌ها تن کشته و زخمی شدند و ترامپ به دلیل نوع واکنش خود به این حادثه مورد انتقاد شدید مردم و رسانه‌های آمریکا قرار گرفته است.

 تظاهرات کنندگان همچنین پلاکاردهایی همراه داشتند که روی آنها شعارهایی مانند «استیضاح» و «نفرت را پایان دهید، دروغ را پایان دهید» روی آنها نوشته شده بود.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *