واکنش نماینده آمریکا در سازمان ملل به اتهام ارتباط ترامپ با روسیه

18:08 - 13 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۴۵۴۳
«نیکی هیلی» نماینده امریکا در سازمان ملل در مصاحبه با «ای.بی.سی» گفت: علیرغم شایعات زیاد درباره ارتباط ترامپ با پوتین و روسیه، وی تاکنون من را از انتقاد از روسیه و حمله لفظی علیه این کشور باز نداشته است.
نیکی هیلی
به گزارش گروه بین‌الملل ، «نیکی هیلی» نماینده امریکا در سازمان ملل در مصاحبه با «ای.بی.سی» گفت: علیرغم شایعات زیاد درباره ارتباط ترامپ با پوتین و روسیه، وی تاکنون من را از انتقاد از روسیه و حمله لفظی علیه این کشور باز نداشته است.

نیکی هیلی در این مصاحبه گفت: ترامپ تاکنون به من نگفته است که درباره روسیه چه چیزی می‌گویم و از من نخواسته است تا انتقاد از روسیه را متوقف کنم.

نیکی هیلی یکی از منتقدان روسیه است و پیش از این نیز انتقاداتی را به روسیه داشته است و روز یکم مارس نیز در مصاحبه با الجزیره گفت که روسیه نه دوست و نه دشمن آمریکاست و روابط با این کشور بستگی به شرایط و زمان دارد. 

هیلی در مصاحبه با الجزیره اظهار داشت: دولت جدید آمریکا در صورت مشاهده اشتباه، در برخورد با روسیه و پیگیری موضوع لحظه‌ای درنگ نخواهد کرد.

دونالد ترامپ از سوی سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا متههم به ارتباط با روسیه است و نهادهای مختلفی در آمریما وی را به اتهام ارتباط با روسیه مورد انتقاد قرار داده‌اند و این در حالی است که ترامپ ارتباط با روسیه را انکار کرده است.






ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *