سرگئی کیسلاک یکی از افسران ارشد سازمان جاسوسی روسیه است

14:25 - 12 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۵۵۸۲
در پی گمانه‌زنی‌های اخیر مبنی بر ارتباط برخی از اعضای دولت ترامپ با سفیر روسیه در واشنگتن سازمانهای امنیتی احتمال می‌دهند که «سرگئی کیسلاک» احتمالا یکی از افسران سازمان جاسوسی روسیه است.
روسیهبه گزارش گروه بین‌الملل ، پایگاه شبکه خبری «سی‌ان‌ان» گزارش داد که مقامات سازمانهای امنیتی آمریکا احتمال می‌دهند که سفیر روسیه در آمریکا یک جاسوس حرفه‌ای است.

«سی‌ان‌ان» به نقل از مقامات دولتی آمریکا افزود که سازمانهای امنیتی آمریکا تصور می‌کنند که «سرگئی کیسلاک» یکی از مقامات ارشد سازمان جاسوسی روسیه است که در آمریکا در پی جذب جاسوسهای مختلف است.

بنا به این گزارش مقامات امنیتی آمریکا ارتباط مایکل فلین مشاور امنیت ملی دونالد ترامپ با سفیر روسیه در واشنگتن را مهمترین دلیلی برای اتهام ارتباط «کیسلاک» با سازمان امنیتی دولت روسیه می‌دانند.

رسانه‌های آمریکایی اخیرا با استناد به مقامات سازمانهای امنیتی مدعی هستند که برخی از اعضای کابینه دولت ترامپ در دوران رقابتهای انتخاباتی ریاست‌جمهوری و پیش از پیروزی دونالد ترامپ برای اثرگذاری بر نتیجه انتخابات با «سرگئی کیسلاک» در ارتباط بوده‌اند.

روزنامه واشنگتن پست روز چهارشنبه گزارش داد پس از مایکل فلین، «جِف سشنز» دادستان کل آمریکا و وزیر دادگستری دولت ترامپ نیز در دوران مبارزات انتخاباتی ریاست‌جمهوری با سفیر روسیه در ارتباط بوده‌است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *