تاخیردر برگزاری انتخابات به ضرر کاراته است/ نباید زمان را از دست بدهیم

2:00 - 28 بهمن 1394
کد خبر: ۱۳۶۳۳۰
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
رئیس پیشین فدراسیون کاراته معتقد است انتخابات این فدراسیون باید هرچه زودتر برگزار شود.
عباس احمد پناهی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی میزان اظهار داشت: تاخیر در زمان برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون کاراته به ضرر کاراته است و به نظرم باید هرچه زودتر وضعیت رئیس این فدراسیون مشخص شود.

وی ادامه داد: شاید سرپرست بخواهد چندین تغییر در فدراسیون ایجاد کند اما تمام این تصمیمات مقطعی است و تنها چند ماه اعتبار دارد.

رئیس پیشین فدراسیون کاراته با بیان این مطلب که رئیس فدراسیون می‌تواند برای 4 سال برنامه ریزی داشته باشد،عنوان کرد: اگر قرار است کاراته با برنامه پیش برود و هدف گذاری داشته باشد نباید زمان را از دست بدهیم و بهتر است فضا را برای رئیس جدید فراهم کنیم.

پناهی با تاکید بر اینکه سرپرست فدراسیون کاراته می‌تواند مقدمات کار را برای رییس بعدی فراهم کند گفت: فرقی نمی‌کند یک سرپرست تا چند ماه راس کار باشد، مهم این است که در مدت زمان حضورش بتواند فدراسیون را در آرامش نگه دارد و در حد توان چالش‌ها را از بین ببرد.

وی در خصوص ارتباط خود با سید حسن طباطبایی سرپرست فدراسیون کاراته گفت: تابحال تنها یک نامه برای او ارسال کردم که جوابی دریافت نکردم اما اگر ایشان نیاز به کمک داشته باشد شک نکنید که هر کاری از دستم بر بیاید برایش انجام می‌دهم زیرا هدف من کمک به کاراته است.

پناهی در پاسخ به این سئوال که آیا برای ریاست فدراسیون کاراته ثبت نام می‌کند یا خیر گفت: فعلا تصمیمی در این خصوص نگرفته‌ام.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *