مرز مهران؛ همچنان ترافیک نیمه سنگین/ وسایل نقلیه عمومی به سمت شلمچه و چزابه هدایت می‌شوند/آمار زائران در حال بازگشت بیشتر است

9:19 - 09 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۴۳۵۰
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان- سرهنگ رحمانی از ترافیک نیمه سنگین در مرز مهران خبر داد و گفت: ماموران راهور وسایل نقلیه عمومی را به سمت شلمچه و چزابه هدایت می‌‌کنند.
مرز مهران؛ همچنان ترافیک نیمه سنگین/ وسایل نقلیه عمومی به سمت شلمچه و چزابه هدایت می‌شوند/آمار زائران در حال بازگشت بیشتر استسرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی میزان درباره وضعیت مرزهای منتهی به کربلا اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در محور ایلام- مهران سنگین گزارش شده است، به طوری که وسیله نقلیه عمومی به سمت مرز چزابه و شلمچه گسیل می‌شوند.

آمار زائران در حال بازگشت بیشتر است
بنا براین گزارش سرهنگ جهانگیری، رئیس پلیس ترافیک شهری راهور ناجا در گفت و گوی زنده با رادیو اربعین در توصیه به افرادی که تازه قصد سفر به عتبات عالیات در ایام اربعین را دارند، افزود: زائران از مرزهای شلمچه و چزابه تردد کنند چرا که شرایط مساعدتری در این 2 مرز وجود دارد.

وی با اشاره به این مطلب که بازگشت زائران آغاز شده است، افزود:در حال حاضر آمار ورود زائران به کشور بیشتر از آمار خروج زائران است.



ناشناس
|
-
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
0
0
کاش محور پلدختر آبدانان دهلران عراق هرچه سریعتر تکمیل گردد.علاوه بر اتصال غرب و شمال غرب کشور به جنوب در تردد زوار عتبات عالیات هم موثر است.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *