اسیر شدن فرمانده پلیس غورماچ توسط طالبان/ کشته شدن 14 شبه نظامی در غور

19:12 - 28 مهر 1394
کد خبر: ۸۹۹۳۱
خبرگزاری میزان - اسیر شدن فرمانده پلیس غورماچ توسط طالبان، کشته شدن 14 شبه نظامی در غور، بازداشت معاون وزیر خارجه طالبان در دوبی و بازداشت 4 شهروند افغانستانی در پاکستان از جمله مهم‌ترین رویدادهای امنیتی امروز در افغانستان است.
به گزارش گروه بین الملل ، اسیر شدن فرمانده پلیس غورماچ توسط طالبان، کشته شدن 14 شبه نظامی در غور، بازداشت معاون وزیر خارجه طالبان در دوبی، بازداشت 4 شهروند افغانستانی در پاکستان از جمله مهم‌ترین رویدادهای امنیتی امروز (28 مهر) در افغانستان است.

اسیر شدن فرمانده پلیس غورماچ فاریاب توسط طالبان

رئیس شورای ولایتی فاریاب بامداد سه شنبه اعلام کرد که «عبدالمجید گلیم‌بافی»، فرمانده پلیس غورماچ روز گذشته با 18 سرباز توسط طالبان اسیر شده است.

کشته شدن 14 شبه نظامی در غور

در ادامه‌ی درگیری‌ها در فرماندهی دولینه‌ غور، 14 تن از طالبان کشته و سه تن دیگر زخمی شدند.

معاون وزیر خارجه طالبان در دوبی بازداشت شد

رسانه‌های عربی گزارش دادند که عبدالرحمان زاهد، وزیر خارجه گروه طالبان در امارات متحده عربی از سوی نیروهای امنیتی این کشور بازداشت شده است.

بازداشت 4 شهروند افغانستانی در پاکستان


مقامات پلیس ایالت پنجاب اعلام کردند که در جریان یک عملیات در شهر لاهور این ایالت 14 مظنون بازداشت شدند که در میان آنان 4 شهروند افغانستانی نیز وجود دارند.

17 کشته و زخمی در انفجار مین در اندخوی

مسئولان محلی در ولایت فاریاب در شمال افغانستان تائید کردند که در اثر انفجار یک مین جاسازی شده در نواحی فرمانداری اندخوی این ولایت 17 غیرنظامی کشته و زخمی شدند.

کشته شدن 24 شبه نظامی در 24 ساعت گذشته


در عملیات‌های مشترک پاکسازی نیروهای امنیتی کشور در 24 ساعت گذشته، 24 شبه نظامی کشته شدند.

70 شبه نظامی در ولایت فراه کشته شدند


مقامات پلیس فراه خبر دادند که از یک هفته‌ پیش تا به حال، نزدیک به 70 شبه نظامی از جمله فرماندهان ارشد طالبان در فرمانداری‌های این ولایت کشته شدند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *