حمل سلاح گرم برای صهیونیست های ساکن فلسطین اشغالی آزاد شد

11:55 - 21 مهر 1394
کد خبر: ۸۷۱۳۰
خبرگزاری میزان - کابینه نظامی رژیم صهیونستی با اشاره به قانون جدیدی که در پارلمان این رژیم به تصویب رسانده است اعلام کرد که حمل سلاح گرم در بیت المقدس و 41 منطقه دیگر سرزمین های اشغالی توسط صهیونیست های ساکن اراضی اشغالی آزاد است.
به گزارش سرویس بین الملل  به نقل از پایگاه خبری "جروزلیم پست" وابسته به رژیم صهیونیستی، نمایندگان کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی اواخر هفته گذشته دستورالعمل جدید تصویب کردند که بر طبق آن محدودیت ها برای در اختیار داشتن سلاح گرم در میان شهروندان یهودی کاهش داده می شود.

اسحاق آهارونوویچ، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، اعلام کرده است که این تصمیم به دنبال حملات تروریستی فلسطینیان در مناطق صهیونیست نشین گرفته شده است.

طبق دستورالعمل جدید، در بیت المقدس و 41 ناحیه دیگر که "منطقه پر خطر" به حساب می آیند، صهیونیست ها می توانند با دریافت مجوز به راحتی سلاح گرم برای دفاع از خود در اختیار داشته باشند.

علاوه بر این، نیروهای امنیتی می توانند در پایان شیفت کاری خود، اسلحه شان را به خانه ببرند. سلاح های قدیمی نیز با انواع مدرن آن تعویض خواهد شد.

آهارونوویچ می گوید: تصمیمات برای کاهش محدودیت های حمل سلاح گرم ناشی از درگیری های اخیر است و نیاز به تقویت احساس امنیت در میان جمعیت یهودی دیده می شود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *