آغاز اعزام ۱۰۰ هزار دانش‌آموز و مربی فرهنگی به عتبات عالیات از ۱۳ مهر

1:25 - 08 مهر 1394
کد خبر: ۸۲۰۶۵
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان- قائم مقام سازمان دانش‌آموزی کشور از اعزام یک صد هزار دانش‌آموز و مربی فرهنگی به عتبات عالیات خبر داد.
آغاز اعزام ۱۰۰ هزار دانش‌آموز و مربی فرهنگی به عتبات عالیات از ۱۳ مهر

به گزارش، داوود روستایی اظهار کرد: با توجه به تأکید رئیس سازمان دانش‌آموزی مبنی بر اینکه این سازمان باید به یک سازمان مولد در حوزه فرهنگ تبدیل شود، در راستای تقویت بنیه حماسی و روحیه انقلابی دانش‌آموزان و مربیان به دنبال ساماندهی و سازماندهی گسترده اردوها و کاروان‌های زیارتی عتبات عالیات هستیم.

وی ادامه داد: در هیئت امنای سازمان دانش‌آموزی به ریاست وزیر آموزش و پرورش مصوب شد که ۱۰۰ هزار نفر از دانش‌آموزان و مربیان فعال در حوزه دانش‌آموزی به عتبات عالیات اعزام شوند.

روستایی با بیان اینکه مرحله اول این اعزام از 13 مهرماه شروع و تا پایان آذرماه سال جاری ادامه خواهد داشت، عنوان کرد: آن دسته از مربیان و دانش‌آموزانی که در حوزه‌های دانش‌آموزی فعالیت‌های چشمگیری داشته‌اند در مرحله اول، انتخاب و اعزام خواهند شد.

وی در ادامه گفت: با مدیریت دانش‌­آموزان پیشاهنگ پیشتاز و فرزانه سازمان دانش‌آموزی، موکب های پذیرایی از زائران اربعین امام حسین(ع) در مرز مهران و چذابه و موکب‌هایی هم در داخل عراق برای اسکان و پذیرائی از زائران اربعین حسینی تدارک دیده شده است.

قائم مقام سازمان دانش‌آموزی در خاتمه افزود: تمامی دانش‌آموزان و مربیان علاقه‌مند می‌توانند از طریق سازمان دانش ‌آموزی شهرستان خود برای اعزام به عتبات عالیات ثبت‌نام کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *