رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره): از رئیس جمهور شهید الگو بگیریم

12:06 - 31 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۴۲۶۴
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره):  از رئیس جمهور شهید الگو بگیریم
بختیاری با بازگو کردن شاخصه‌های شخصیتی آیت‌الله رئیسی گفت: باید از رئیس جمهور شهید الگو بگیریم؛ تقیدات دینی شخصیتی بین‌المللی را نظیر آیت‌الله رئیسی می‌سازد که در شرایطی که ۲ انسان خبیث قرآن را آتش زدند قرآن را به دست گرفتند و به جهانیان نشان دادند.

خبرگزاری میزان - مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) درباره شخصیت شهید آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور کشور که روز گذشته حین خدمت رسانی به دلیل سانحه بالگرد به درجه رفیع شهادت نائل آمد گفت: آیت الله رئیسی بعد از اذان صبح یک ساعت در حرم با خدا راز و نیاز می‌کرد و دست به دامن حضرت رضا می‌شد مگر اینکه در ماموریت بود و این ارتباط خدا و حضرت رضا (ع) موجب شد تا نوکر واقعی مردم شود.

وی بیان کرد: خدمت به مردم مقدمه شهادت است و آیت‌الله رئیسی روحیات، خلقیات و دلسوزی نسبت به مردم داشتند؛ از سفر روسیه بازگشتند و به کرج رفتند. سردار حاج قاسم و آیت‌الله رئیسی سوز اسلامی داشتند. سرباز ولایت بود و خداوند به او پاداش شهادت داد و در مسیری شهادت برایش اتفاق افتاد که برای خدمت به مردم و محرومان بود. سد خداآفرین ۴۰ هزار اشتغال در منطقه محروم ایجاد می‌کند و آیت‌الله رئیسی عاشق ایجاد اشتعال بود.

 رئیس کمیته امداد امام خمینی‌(ره) ادامه داد: در برهه زمان خودمان ۲ مرد میدان داشتیم یکی شهید سلیمانی و دیگری آیت‌الله رئیسی که مرد میدان خدمت بود. یکی دیگر ویژگی‌هایش ساده زیستی بود و در جایگاه رئیس جمهور، رئیس قوه قضاییه و تولیت آستان در ساده زیستی نمونه بود و در غذا خوردن و لباس پوشیدن ساده زیست بود.

وی ادامه داد: انقلاب ما به این ویژگی‌ها نیاز دارد و باید این ویژگی‌ها را در کادر مدیریتی‌مان داشته باشیم چرا که در نظام اسلامی خدمت می‌کنیم و خداوند این تفضل را به ما کرده که در سنگر نظام اسلامی هستیم که در راسش، ولی فقیه و نایب بر حق امام زمان است.

بختیاری افزود: بازگو کردن این شاخصه‌ها برای این است که بیان کنیم رئیس جمهور ما چه شخصیتی بود و از او الگو بگیریم. تقیدات دینی، شخصیتی بین‌المللی را نظیر آیت‌الله رئیسی می‌سازد که در شرایطی که ۲ انسان خبیث قرآن را آتش زدند قرآن را به دست گرفتند و به جهانیان نشان دادند؛ آن سخنرانی را انجام دادند و این شجاعت برخواسته از ایمان است. او به جد از کمیته امداد، سازمان برنامه و بودجه و... می‌خواست که فقر مطلق در جامعه نداشته باشیم و تمام تلاشمان کاهش فقر بود و به راستی سید محرومان بود.

  رئیس کمیته امداد امام خمینی‌(ره) تصریح کرد: آیت‌الله رئیسی در جلساتی که در مورد کاهش فقر برگزار می‌شد، نشان می‌داد که دغدغه جدی نسبت به فقر داشت. در مسائل مختلف از جمله دانشجویان، دانش‌آموزان، نخبگان و بسیاری از مسائل دیگر دغدغه‌مند بود.

وی توضیح داد: در دستگاه قضایی از نظر علمی جایگاه مقبولی داشت و عدالت یکی از ویژگی‌های بارزش بود؛ در دستگاه قضایی هنگامی که عدالت باشد همه چیز هست. اگر از مردم، قضات، حاکمان و محکومان از آن دوره‌ای که آیت‌الله رئیسی در دستگاه قضا بود سوال بپرسیم عدالت در رسیدگی بود و در جایگاه رئیس دستگاه قضا ملاقات مردمی داشت و به عنوان یک قاضی عادل شناخته شده است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *