استکی: کیفیت اردوی مشترک با بوکسورهای ازبکستان بی‌نظیر بود/ قهرمانی کشور یکی از مهمترین مراحل آماده‌سازی‌مان است

8:45 - 19 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۶۵۰۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم ملی بوکس گفت: اردوی مشترک با تیم‌های ملی ازبکستان بسیار سطح بالایی دارد و هیچ جای دنیا چنین شرایط تمرینی وجود ندارد.

علیرضا استکی در گفت‌وگو با میزان، درباره برگزاری اردوی مشترک تیم ملی بوکس ایران با ازبکستان، اظهار داشت: با ۱۳ بوکسور برای شرکت در اردوی مشترک با تیم‌های ملی ازبکستان در تاشکند حضور داریم. تمرینات‌مان در منطقه کوهستانی ینگی آباد در حال برگزاری است. ۴ بوکسور با تجربه از سال قبل در این اردو حضور دارند.

وی افزود: ایمان رمضان‌پور و سجاد محمدپور ۲ بوکسور با تجربه دیگر ایران در این اردو هستند. حدود ۷ بوکسورمان هم برای اولین یا دومین بار تجربه حضور در اردو و مسابقات برون مرزی پیدا کردند. ۴ بوکسور نیز تا برای اولین بار از کشور خارج شدند. با یک تیم جدید و جوان در اردوی مشترک با تیم ملی ازبکستان حضور داریم. این اردوی آماده‌سازی خیلی بهتر از پارسال است، چون بیشتر از قبل برای آمادگی به بچه‌ها کمک می‌کند.

سرمربی تیم ملی بوکس اضافه کرد: دو بوکسور ازبکستانی که از طلایی‌های المپیک ریو هم هستند، در این اردو حاضر هستند. ۷ تیم ملی رده سنی مختلف ازبکستان با ما تمرین می‌کنند. تمرینات سطح بالایی در تاشکند داشتیم و هیچ جای دنیا چنین شرایط تمرینی را نمی‌توانستیم برای ملی‌پوشان‌مان مهیا کنیم و کیفیت تمرینات بی‌نظیر بود. هر یک از بوکسورهای ما هر روز با ۵ بوکسور تاپ دنیا تمرین دارند.

استکی با اشاره به اینکه طبق برنامه‌ریزی قبلی تمرینات و اردوهای خود را پیش خواهیم برد، عنوان کرد: هم اکنون در دوره استقامتی و آماده‌سازی عمومی هستیم. البته هنوز تا بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو زمان داریم این اردو شنبه ۲۰ فروردین ماه به پایان می‌رسد. اگر مسابقات قهرمانی کشور به خاطر ویروس کرونا لغو نشود به طور حتم یکی از مهمترین اردو‌های آماده‌سازی‌مان است. همچنین اردوی مشترک هم در ایران هم خواهیم داشت. تمرینات‌مان با همین بوکسور‌ها و به علاوه چند نفر دیگر تا بازی‌های آسیایی ادامه می‌دهیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *