رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

فرمانده نیروی هوایی ارتش فرارسیدن سال ۱۴۰۱ را تبریک گفت

12:39 - 29 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۴۲۸۹
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده نیروی هوایی ارتش به مناسبت آغاز سال نو، پیامی تبریکی خطاب به کارکنان سختکوش نیروی هوایی ارتش صادر کرد
- امیر حمید واحدی، فرمانده نیروی هوایی ارتش به مناسبت آغاز سال نو، پیامی تبریکی خطاب به کارکنان سختکوش نیروی هوایی ارتش صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

سلام و علیکم

با صلوات بر محمد و آل محمد (ص)

اسفند ماه، این آخرین ماه زمستان، دامنی پر از بهار با خود دارد. از ولادت مولی الموحدین گرفته تا مبعث پیام آور آخرین و رسول ختم المرسلین که در گرمگاه نیستی و سوگ توحید، به واسطه او نسیم پیچیده در زلف ره‌ای جبل النور، شمیم موسی را می‌چرخاند و صخره‌های حرا، آینه دار حسن یوسف او شدند تا انسان را به عبودیت پروردگار فرا بخواند.

میلاد سروران دو عالم، امام حسین (ع) و علمدار آبرومند او در پایان اسفندماه، ما را بهاری رهنمون خواهد کرد که شکوفه‌ها از شور و بهجت، جامه دران از در باغ و بوستان در می‌آیند و بشارتی می‌شوند از وعده صادق حیات پس از ممات و آینه حضور آن حی لایموت که جان ما را به شمیم حیات دوباره طبیعت مورد لطف و عنایت قرار خواهد داد.

امید بسته‌ایم که این نوروز، نویدبخش ظهور آخرین ذخیره زهرایی و زمینه ساز تحول احوال منتظران باشد و دست تهی نگاه‌های منتظر، پیش سفره هفت سینی که به سلام آن صبح سعادت آفرین مزین است، پر شود.

در پایان از آستان حضرت احدیت سالی سرشار از برکت، معنویت و سلامتی در پرتو هدایت حضرت، ولی عصر (عج) و رهبری حکیمانه مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) مسئلت می‌نمایم.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *