برگزاری نشست با موضوع دلالت‌های برنامه ریزی اجتماع محور

12:44 - 08 اسفند 1400
کد خبر: ۷۹۹۴۱۶
دسته بندی: اقتصاد ، اقتصاد ایران
نشست علمی-تخصصی با موضوع دلالت‌های برنامه ریزی اجتماع محور برای برنامه هفتم توسعه کشور، برگزار می‌شود.

- طبق اعلام روابط عمومی مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده نگری نشست علمی-تخصصی با موضوع دلالت‌های برنامه ریزی اجتماع محور برای برنامه هفتم توسعه کشور، برگزار می‌شود.

این وبینار علمی-تخصصی با مدیریت علمی دکتر محمدرضا واعظ مهدوی، استاد دانشگاه و صاحبنظر در برنامه ریزی اجتماعی، معاون سابق امور اجتماعی سازمان مدیریت و برنامه ریزی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین با سخنرانی: آقایان دکتر حبیب جباری، مدرّس دانشگاه و معاون امور برنامه ریزی، نظارت و آمایش سرزمین سازمان برنامه و بودجه کشور و دکتر الهام امیر حاجلو، مدرّس دانشگاه و پژوهشگر مدعو مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده نگری، با مشارکت فعال نمایندگان دستگاه‌های اجرایی، اندیشکده ها، فعالان و تصمیم سازان کشور برگزار خواهد گردید.

از صاحب نظران و علاقه‌مندان دعوت می‌شود جهت بهره مندی از مباحث مطروحه و ایراد نظرات تخصصی خود به تالار نشست‌های مجازی این مرکز مراجعه فرمایند.

این نشست در روز دوشنبه ۹ اسفند سال ۱۴۰۰، ساعت ۱۰ الی ۱۲ ظهر برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است این نشست شصت و ششمین نشست علمی-تخصصی و با عنوان دلالت‌های برنامه ریزی اجتماع محور برای برنامه هفتم توسعه کشور است که در اداره کل آموزش و ترویج مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده نگری برگزار می‌گردد.

برای شرکت در این نشست مجازی به آدرس http://connect.mporg.ir/dfrc مراجعه کنید

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *