رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

عربشاهی: نامنظم بودن دفاع و اشتباه لک عامل ناکامی پرسپولیس بود/ باید با ۲ مهاجم بازی کنیم

0:45 - 05 اسفند 1400
کد خبر: ۷۹۸۵۶۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی خوبی بود، در کارهای تیمی و ترکیبی هر دو تیم عالی عمل کردند.

ضیا عربشاهی در گفت‌وگو با میزان درباره تساوی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: بازی خوب شروع شد و همان دقایق اولیه و در دقیقه ۳ روی یک ضد حمله پرسپولیس، می‌توانست به گل برسد، اما فروزان با خروج به موقع خود باعث شد توپ داخل دروازه نرود.

وی ادامه داد: خوشبختانه بازی خوبی شاهد بودیم، زیرا هم سرعت بازی خوب بود و هم در کارهای تیمی و ترکیبی هر دو تیم عالی عمل کردند. به نظرم در تیم گل گهر، صادقی و عاشوری در میانه میدان عالی بودند مخصوصاً صادقی. در کل بازی خوبی بود و هر دو تیم فوتبال خوبی به نمایش گذاشتند.

عربشاهی تصریح کرد: پرسپولیس روی کار تیمی و ترکیبی و بردن توپ به جناح راست و سانتر خوب رضاییان روی دروازه و حرکت پاکدل به گل رسید. رامین خیلی خوب در فاز حمله ظاهر می‌شود و در کنار آن هم سانترهایش خیلی زهردار است.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: روی نامنظم بودن در قلب دفاع و از همه بدتر اشتباه مهلک لک باعث شد گل‌گهر با ضربه سر کی‌روش استنلی به گل مساوی برسد و در کسب ۳ امتیاز ناکام باشیم. گل گهر بازی را خوب شروع کرد؛ مهرهای خوبی در اختیار کادرفنی این تیم است و از همه مهم تر مربی باهوشی به نام قلعه نویی در این تیم وجود دارد.

عربشاهی در خصوص اینکه این تساوی چقدر ممکن است در ادامه لیگ به ضرر پرسپولیس تمام شود، گفت: درست است پرسپولیس مقابل گل گهر مساوی کرد، اما باز برتری استقلال تأثیر چندانی ندارد. با وجود رسیدن اختلاف امتیازی دو تیم به ۵، با تمام بدخواهانی که این تیم دارد، پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ خواهد شد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: متاسفانه مجریان فوتبال برتر مغرضانه و با هدف صحبت می‌کنند و واقعاً تاسف می‌خورم برای تهیه کننده این برنامه که چرا دست به تغییر این دو نفر نمی‌زند. پرسپولیس و گل‌محمدی تاکتیک تیمشان مشخص بود چون با یک مهاجم و یک مهاجم سایه بازی کرد. 

عربشاهی خاطرنشان کرد: اگر پرسپولیس با ۲ مهاجم بازی کند، روند هجومی تیم بیشتر و اجازه بازیسازی را هم از تیم مقابل می‌گیرد و در محوطه هجده قدم با مهره زیادتری روبه رو می‌شود. پرسپولیس خارج از مسائل حاشیه ای، امسال هم قهرمان می‌شود. فقط تنها خواهش من این است وقتی قهرمان لیگ شدیم، تیم رقیب نگوید چون ۲ بازیکن ما سربازی رفتند، باعث شد تیم ما را ضعیف کنند و فرافکنی نکنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *